Ga naar inhoud


Canal+ opent jacht op tv-piraten


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zat ze vandaag eens in de krant te bladeren (Telegraaf 12 mei) en las op pagina 27 dat Canal+ de jacht gaat openen op bezitters van illegale smartcards!<P>Ik heb geen scanner anders had ik het stukje wel ingescand om het te laten zien<P>Heeft er iemand misschien een scanner en de Telegraaf dan kan degene hem even inscannen en laten zien<P>Het is een echt interresant stukje!!!<BR>Ik ben dan 16 jaar en ik denk dat ik hier maar mijn spreekbeurt over ga doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik citeer een paar intressante zinnen:<P>Vorig jaar hebben onze bedrijfsrechercheurs vijf illegale kaarten bij het bedrijf XTRA SAT in Uden gekocht voor nog geen honderd gulden per stuk.<BR>Een medewerker van deze zaak is ook de beheerder van de internetsite Sat4all een bekende hackersforum op het gebied van satelliettelevisie.<P>WAT WILLEN WE NOU NOG MEER ,GRATIS RECLAME IN DE TELEGRAAF VOOR XTRA SAT EN SAT4ALL<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig heeft anal+ aan het korste eind getrokken. laugh.gif" border="0 <BR>Door veel rugbaarheid te geven, brengen ze nu anderen op het idee om het ook maar eens te proberen. laugh.gif" border="0 <P>Vraag me af of ze wel een wapenvergunning hebben? shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat wij wisten wist het GROTE publiek nog niet.<BR>Nu dus wel !! [ telegraaf 12 mei jl en nieuwe revue van afgelopen week ]<BR>Dus veel publiciteit = Dat veel mensen er nu vanaf weten.<BR>Dit is precies wat men in Nieuwegein niet WIL en WOU !!<BR>Maandag morgen klokslag 09.00 uur crisis beraad in nieuwegein.<BR>Het resultaat is dat het tegenover gestelde bereikt wordt wat als doelstelling is geformuleerd !!<BR>Mischien krijgt er iemand zomaar plotseling een andere functie omdat ie zijn doelstellingen opgelegd uit het land van de ''briekaas'' niet gehaald heeft.<P>Ps ; Er gebeurd weinig !!<BR>En wat de beschuldigingen aan dit hobby board betreft mischien tijd voor een consultje bij ''Stibbe'' ?? meestal is het eerste consult vrij goedkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist heb ik de redactie van de Telegraaf en de veronica Satellite een e-mail gestuurd en hun de mogelijkheid geboden de "hackers" aan het woord te laten.<BR>Met andere woorden: Een aantal mensen van SAT4ALL zijn bereid met de pers te praten over de streken van Canal+<P>Nu maar kijken of die media over voldoende kwaliteit beschikt om ook de andere kant van het verhaal te belichten.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

die kees bakels van "satcenter" slaapt ook wel een beetje volgens mij met de opmerking "daar doen wij niet aan mee" zijn m-sat en xtrasat dan geen lid van satcenter.<BR>Mijn programmer en kaartje komt trouwens van een ander satcenter en volgens mij na een telefoonrondje verkopen op enkele leden na alle die gasten programmers en kaarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft iemand trouwens de Aktueel van deze week gelezen (sorry, lag bij de kapper)? Daar staat ook een verhaal in maar dan een handelaar, dit geeft ons hobbyisten dus een slechte naam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dries, er is een duidelijk verschil tussen het verkopen van LEGE kaarten en programmers EN het verkopen van geprogrammeerde kaarten voor schandalige bedragen zoals dat op de zwarte markt in Beverwijk op grote schaal gebeurt. <P>Vreemd trouwens dat het altijd leden met 1 posting zijn die wat 'nieuws' te melden hebben.<P>Ik heb jouw dubbele posting maar even verwijderd.<BR>Je kon zeker niet wachten deze posting te plaatsen dus drukte je maar 2 keer op <submit> laugh.gif" border="0 <P>@All <BR>De veronica satellite wil ons eventueel de mogelijkheid bieden ons verhaal te doen middels een lezersbrief of in een latere editie misschien via een interview smile.gif" border="0<P>Groetuh, <P>Toxic[Q]<p>[ 14-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...