Ga naar inhoud


Canal+ opent jacht op tv-piraten


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hahhhahaaahha, die Freek toch, volgens mij heeft hij de lagere school niet eens afgemaakt.<BR>Zelfs de domste ezel weet wel dat zulke aktie's enkel maar meer mensen op het idee brengt om zelf kaartjes te proggen. Hij had beter de hobbyisten met rust gelaten , nu heeft hij juist het tegengestelde resultaat van wat hij wilde bereiken. <P>Freekje wat een amateurtje zeg !!!!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij dat wij Freek eens moeten uitnodigen op dit board om mee te discusseren over het feit dat er piratenkaartjes zijn rolleyes.gif" border="0 . Naar mijn idee zijn die ontstaan omdat wij in Europa niet de keuze hebben om bijvoorbeeld een abo te nemen op Telepui. Een aanvraag voor een abo wordt gewoon keihard afgewezen omdat men geen ingezetene van Italie is mad.gif" border="0 . Dan mogen wij ons de volgende vraag stellen over de Euro. Die briefjes zijn heel mooi geillustreerd met open poorten als symbool voor één open Europa smile.gif" border="0 . Behalve voor de schotelbezitter dan mad.gif" border="0mad.gif" border="0 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit opent dus de discussie dat C+ maar eens moet gaan kijken of het niet veel interesanter is om prepay kaarten in de markt te zetten. Net zoals TPS doet. Dan kan je ze gewoon overal in het verzorgingsgebied van de satelliet(Astra ofzo) kopen. Dit hoeven helemaal geen dure dingen te zijn. Een heleboel mensen kopen toch liever iets wat gewoon een heel jaar werkt. Iedere maand naar Beverwijk of Vleuten ofzo is toch ook niet iets om gelukkig van te worden(1 leren jas is toch voldoende laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Met prepay kaarten ben je gewoon van een heleboel gesodemieter af. Iedereen weet dat C+ Freek deze postings gewoon leest dus op deze manier komt dit best wel aan in H'sum shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit net een gemiddelde 2e hands spullen blad als de via via te lezen en waar er normaal maar een advertentie staat voor de alles zien kaartjes staan er nu een stuk of 10. Heb er maar eens voor de gein opgebeld en deze man wist me te vertellen dat ik voor 150 piek een kaartje kon kopen die het twee maanden deed, voor 250 piek een kaartje die zichzelf opwaardeerde en het oneindigd (!!!!) lang zou moeten doen en voor 350 piek kon ik een orginele kaart krijgen die zo was gemaakt dat er alles op te zien was.<P>Freek bedankt voor het feit dat je nu echt iedere idioot denkt dagobert Duck te zijn geworden. Hoop dat je nu tevreden bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt tijd dat Freek eens het lef heeft om op een doordeweekse zondag eens de Zwarte Markt in Beverwijk te bezoeken. Hij klaagt nu al dat zijn mailboxje met allerlei virusjes wordt bestookt. Dan maakt hij pas echt kennis met de georganiseerde misdaad. Misschien dat hij vanaf dat moment eens het verschil goed weet te vertellen tussen hobbyisten en georgiseerde misdaad. <P>Echt het enige wat C+ met de Freekacties heeft bereikt is dat het grote publiek nu bekend is geraakt met het vrijschakelen en dat de georganiseerde misdaad nu geld gaat ruiken en er veel aan gaat verdienen. Verder heeft een grote nederlaag geleden op het punt van de blanco kaarten en programmers. Na de uitspraak van de rechter gaat nu echt iedereen blanco kaarten en programmers verkopen terwijl voor de uitspraak heel veel bedrijven uit dat grijze vlak wenste te blijven en dit niet deden. En het is nog verwerpelijker dat Freek zo laag bij de grond is zijn fouten af te wenden op de hobbyboards terwijl hij deze fouten zelf met zijn C+ vriendjes heeft gemaakt. Denk dat zijn gouden toekomst een beetje minder goud is geworden daardoor en momenteel een bronzen toekomst is geworden en als hij zo doorgaat eindigt hij nog eens als een jurist op een bureau van rechtsbijstand of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat hierboven staat kan helemaal mee eens zijn.<P>Sinds de tijd dat er artikels verschijnen in de krant over piraten kaartjes zijn er heel wat schotels bij gekomen. tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die handelaar die er zulke prijzen voor durft te vragen mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen .<BR>Dat zijn dus echt de mensen die over de rug van de hobbyisten groot geld maken.<BR> mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die juridische dienst van C+ wel drie keer nadenkt voordat ze op de zwarte markt van Beverwijk gaan infiltreren!<P>Dat kan namelijk wel eens zeer ongezond aflopen voor die mensen, achter 'n aantal van deze 'handelaren' gaat namelijk 'n organisatie schuil die niet erg lacherig doen over het wegnemen van hun dierbare handel.<P>Daarom zul je die mensen van C+ daar ook nooit zien, ze hebben op dit moment namelijk bijna geen enkele ondersteuning van justitie en zullen dus alle research in eigen beheer moeten coördineren.<BR>En iedereen weet nu zo langzamerhand wel hoe goed ze daar in zijn. rolleyes.gif" border="0 <P>Het is alleen jammer dat C+ ons hobbyisten in één adem noemt met deze handelaren om zodoende hun eigen onkunde te kunnen verbergen!<P>En dan blijft natuurlijk nog de vraag "hoe juridisch is 'n juridische medewerker als hij zelf nog niet eens het verschil weet tussen de waarheid en 'n leugen"!!!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 dat zeggen ze nu al jaren dat ze op jacht gaan hihihihi het is maar te hopen dat Freek zich zelf niet opjaagd laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>ze kunnen nog lang jagen zonder geweer heheheheh)))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reacties van de Sat 4 All hobbyisten richting C+ zal ze nog wel dun door de broek lopen.<BR>Wie kaatst moet de bal verwachten en dit is het resultaat.<BR>Ik heb al de topics met heel veel plezier gelezen en voor mij is dit een hobby en gratis kijken is maar bijzaak.<BR>Want hoe moet je gratis naar een paar honderd<BR><< gratis >> kanalen kijken ik heb nog maar een S*c* tuner en een paar Ir*d*t* tuners.<BR>Ik leer heel veel van dit board een jaar geleden wist ik er nog niks van.<BR>Dus bij deze mijn bijzondere dank aan alle echte hobbyisten die mij veel hebben geleerd en op mijn vragen een goede uitleg en advies gegeven hebben.<P>Groet ircasat zwevend tussen NL en BE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...