Ga naar inhoud


Canal+ opent jacht op tv-piraten


Gast

Aanbevolen berichten

@dries<BR>Als je hr. Bakels tekst overneemt, moet je het wel letterlijk doen, een nuance verschil;<P>"Om misver....: Wij doen daar dus <B>NIET MEER</B> aan mee."<P>Meneer heeft dus duidelijk boter op zijn hoofd of zal een rectificatie eisen... laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die rechtzaak in Assen ging HELAAS niet door.<BR>Volgende datum komt nog, maken ze wel weer bekend wordt een onderdeel van hun publieke opinie bewerkings spelletje.<BR>Overigens zeer kwalijke zaak dat de desbetreffende firma openlijk beschuldigd wordt door Canal plus in de Veronica satelliet voor iets wat absoluut niet in de tenlasten legging vermeld wordt en ook geen onderdeel er van is of zal worden.<BR>Hoeven ze bij mij niet te proberen want ik kielhaal ze !!!<P>Klaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel heel toevallig dat C- plotseling alle aangekondigde rechtzaken of verzet of nog niet wil plannen. Misschien zijn ze er toch achter gekomen dat de manier waarop ze dit varkentje hebben gewassen een verkeerde is en dat het grote publiek ook nu afweet van de mogelijkheid om iets gratis te bekijken. En daar zijn wij Nederlanders natuurlijk gek op. Het enige nadeel hiervan is dat de handelaren hier garen bij spinnen en de hobbyisten alles over de rug krijgen van C-. <P>Nog iets anders die leden van satcenter moeten eens vlug om de tafel gaan zitten voor spoedoverleg over de eigen voorzitter. Die man weet dus echt niet wat verkopen is volgens mij. Een foto is de best gelezen zaterdagkrant van Nederland en nog niet zo echt kleine ook en de goede man laat een schotel zien met de meest irritante, slechte, lachwekkendste ontvanger die er ooit is geweest....een pace 500. Die man had daar een HDontvanger als een Kathrein of een Humax 5400 in zijn handen moeten hebben en niet een moddelletje dat even uit de sloopbak van de werkplaats is gehaald en dat tante Stien nog even met een flesje pledge heeft opgepoetst.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het mogelijk kunnen zijn dat C+ met dit media offensief het graf wil graven voor hun eigen coderingssysteem?<P>Sorry abonnees we moeten overstappen op een ander coderingssysteem want de huidige is gekraakt. U kunt bij de dealer een andere ontvanger kopen, bla bla bla bla.<P>Ze hebben in elk geval veel ervaring in het overstappen van systemen. analoog>>irdeto>>seca.<P>Of is het bedoeld om de overheid middels de campagne voor hun karretje te spannen.<P>Zal wel een kwestie van afwachten worden.<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic [Q] als dat het geval is moeten ze maar eens om de tafel gaan zitten om een goed glas wijn te drinken smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>@Zeeman Denk niet dat er een ander coderingssysteem komt voor C+. Men heeft daar teveel geld ingestoken om daar van af te stappen. Als het al zo zou zijn dat men iets wil veranderen in Nederland dan is het dat men een goede stok zoekt te vertellen dat men genoodzaakt is te stoppen met de Nederlandse tak van C+.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet toch wel een heel laag IQ hebben als<BR>bedrijfsjurist, als je een heel eenvoudige <BR>uitspraak van de rechter zelf niet kan lezen en op de juiste wijze kan vertalen.<BR>En dan vervolgens twijfelen aan de <BR>intellectuele gehalte van diverse sites.<BR>Al is de juridische leugen nog zo snel, de sataliethobbieisten achterhalen hem wel.<BR>Ga zo door, en binnenkort kopen alle mensen<BR>die nu nog een abo hebben een legale kaart<BR>en programmer en kijken straks dankzij<BR>al die domme satalietsites naar diversen<BR>kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Zeeman. Als ze de Irdeto codering staken kunnen ze volgens mij een probleem krijgen. Ze hebben zelf aangegeven deze codering te blijven ondersteunen zolang er Irdeto-ontvangers in de markt zijn. Toch? confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we zelf niet iets ondernemen tegen die handelaren die de onze hobby tot een misdaad maken? Want dat is natuurlijk wel de rede dat Freek aan het werk gezet is.....<P><BR>-.-<BR> -<P>Willy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satwilly<BR>Welke handelaar maakt onze hobby tot misdaad???<BR>Programmers en kaarten mogen gewoon verkocht worden hoor. Als het nu zou gaan om geprogrammeerde kaarten, dan was het wat anders geweest.<BR>Let wel even op je woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vindt ik toch nog weer sportief @Toxic[Q] van die redactie van het blad 'Satellite'.<P>Ik hoop alleen dat wanneer er 'n lezersbrief die kant opgaat hij ook in de versie gedrukt wordt zoals hij wordt ingezonden, Want anders heb je zo de zaak verdraaid!<P>Ik ben trouwens best wel benieuwd hoe die rechtzaak in Assen van vrijdag jl. is verlopen?<P>Ik heb er nog niks over gehoord of gelezen, ik dacht dat er wel iemand naar toe was geweest! Anders moeten we maar even wachten op de uitspraak.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkopen ze die kaarten daar dan met auto key's erop??? Want anders is het voor die mensen wel 'n heel duur abonnement als ze dan elke maand weer naar Beverwijk moeten komen om daar opnieuw 'n kaart met maandkey's te kopen voor fl. 300,-<P>Maar dat zal wel, anders waren daar allang nare ongelukken gebeurd op die markt. Dit i.v.m. ontevreden klanten!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maandelijkse keys.<BR>De kaart moet dus iedere maand een updateje hebben en daar vragen ze 15,-- voor.<BR>Ze nummeren en merken zelfs de kaarten zodat ze direct kunnen zien of je bij hun gekocht hebt.<BR>Dit is echt een slechte zaak en ik hoop dan ook dat Freek hier wat aan gaat doen i.p.v. de hobbyisten te pesten.<P>Toxic[Q]<p>[ 15-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou wel eens willen weten wat er gebeurde als alle die zwart keken zich zelf eens melden bij c+ met bv duizenden tegelijk (want die zijn er)wat ze daar aan deden ze kunnen ze toch niet allemaal een geld boete van de derde categorie geven als ze de bajes in gaan zit het zo vol.en de echte boeven lopen dan vrij rond omdat geen plaats meer is. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...