Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik gebruik in mijn Topfield 5000 ontvanger een Free X TV cam, welke voorzien is van SW 0.78. Als ik de Topfield aanzet en de NL-kanalen of Tickets 5 t/m 8 wil zien, moet ik eerst de Funkaart eruit halen en er weer direct in stoppen om de kanalen geopend te krijgen. Daarna blijven ze alle open. Weet iemand waar dit aan ligt, heb al diverse 6in1 files geprobeerd, maar dit maakt niks uit.

Posted

misschien de 0.77 soft erop zetten

Daar heb ik geen problemen mee

Posted

Heb ik ook problmen mee met versie 0.77 in topfield pvr4000.

Posted

Komt me ook bekend voor met de topfield 3000, maar dan alleen bij de Tickets 5 t/m 8

Posted
Citaat:
Ben nog niet zo bekend met de FreeX TV cam, maar als je van SW 0.78 naar SW 0.77 gaat, moet je dan eerst de Erase files gebruiken?

Heb ik wel gedaan en het hielp direct, geloof niet dat je van 0.78 zomaar kan downgraden, eerst wissen dan 0.77 erop en geloof me dat werkt wel, 0.78 had ook zo'n probleem hier funkaart eruit en erin dan pas beeld, 0.77 heeft dat geheel niet.

Posted

Is misschien ook nog afhankelijk van je type ontvanger, heb namelijk met 0.77 op een topfield 3000 hetzelfde probleem. Heb al tich verschillende files geprobeerd, maar bij geen enkele is tot nu toe het probleem opgelost