Ga naar inhoud


humax gebruiken voor update nokia 9304 S ?


odul

Aanbevolen berichten

Hoi , zou het mogelijk zijn om via mijn humax en via programma Humax HEE editor mijn funkaart te laten updaten en deze kaart aanwenden om een Nokia 9304 S aan de praat te krijgen. Zou volgens mijn gevoel moeten lukken , maar ben er niet helemaal zeker van.

PS : zit er in de bekende uploadkanalen geen file bij de humaxfiles die dienstig is voor een nokia 9304 S ?

Groeten.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou het niet weten maar als de flash file dezelfde is voor de nokia en de humax dan zie ik geen probleem.

Ik gebruik dezelfde fun kaart voor de humax en de nokia 9800 met een freecam.

Probeer je kaart van je humax eens in je nokia en je zal het weten.

 

Black_64

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Volgens mij werkt dat dus niet. De 9304S werkt met de sx fun 6 in 1 van bv l*x**t die de flash, int en ext eeprom gebruiken. De 6 in 1 multicam die je met de Hee.exe maakt gebruikt enkel de flash en de ext eeprom. Ik heb 't ook nog even voor je geprobeerd. Niet dus.

 

Jammer maar helaas.

 

Greetz

 

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de feedback. Ik kon het zelf niet proberen omdat ik dus zelf geen nokia 9304 S heb. Ik hoopte wel op deze manier iemand met een nokia 9304 S te helpen die op dit ogenblik geen nederlandse kanalen ( ned 1,2,3 canal + rood en blauw en premiere ) kan ontvangen. Dus zal ik verder zoeken voor hem .

Dank in ieder geval.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...