Ga naar inhoud


Probleem computer => TV


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb een nogal eigenaardig probleem als ik mijn computer via zo'n draadloos toestelletje wil aansluiten op mijn televisie. Bedoeling is om zo films af te spelen van pc op tv uiteraard. Maar het probleem is dat dit op één bepaalde tv niet in kleur is en dat het beeld ook wel eens schokt. Als ik de draadloze ontvanger op andere tv 's aansluit is dit altijd in kleur, ook als ik de computer rechtstreeks op tv aansluit. De televisie waar het fout loopt is een Sony trinitron (100 Hz) en de zender is een Medion MD9048. Het enige wat ik kan veranderen is de frequentie van de zender (4 mogelijkheden). Heb ook al de verschillende PAL 's op pc geprobeerd, maar tevergeefs. Ok via de antenne uitgang van het ontvangertje is dit nog steeds zwart-wit. Misschien iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit ook al gewijzigd. Ik kan kiezen tussen 'Samengestelde Video Uit' en 'S-Video-Uit' of automatische selectie. Maar geen van deze drie verandert iets. Vroeger ging het trouwens wel op die tv in kleur, maar nu plots niet meer. Heb ook al drivers van videokaart opnieuw geinstalleerd, maar ook zonder succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder zender werkt het ook, maar zelfs met zender werkt het op andere televisie 's wel. Daarom snap ik het ook niet, heb ook al alles geprobeerd aan die sony tv te veranderen. Zelfs op een tv van 10 jaar oud werkt het wel. Heb ondertussen ook gemerkt dat wanneer ik de televisie aanzet er in het begin wel kleuren zijn, maar na enkele seconden verdwijnen ze.

mvg, dieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...