Ga naar inhoud


Ucas 3.0 terug zetten


Daan

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb hier een orginel matrix reload cam maar er staat niets meer op de cam dus helemaal leeg ik heb wel die ucas 3.0 loader als ik deze heb geladen zie ik het ci menu no cam doe ik iets verkeerds ik heb een cas interface !

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon met de cas interface de MR104 binfile erinblazen. Dan heb je een matrix-reloaded 1.04. Ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom je er de Ucas 3.0 software weer in zou willen zetten.

Let er wel op dat je een flashdumpfile neemt en niet de file die met de ucasprogrammer of funcards in de ci module moet worden gezet. Bij deze laatste files ontbreekt namelijk de loader en dan doet de module het inderdaad niet als je deze met de cas interface erin zet. Als je met de cas interface op erase drukt wordt namelijk de hele flash gewist en niet alleen de applicatiesoftware.

 

De flashdump kan je prima met bv. google vinden. Gewoon ff zoeken op dump MR104 of iets in die geest.

Moet dus lukken zou ik denken.

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...