Ga naar inhoud


upgrade kaon gelukt, alleen nu doet remote niks


Penthe

Aanbevolen berichten

Hiya,

 

Iemand dit wel eens meegemaakt, ik heb net mijn kaon KCS-570 van nieuwe firmware voorzien, hij werkt maar mijn remote dus geheel niet meer, hij staat nu op radio en zou niet weten hoe met front paneel hem op tv mode te zetten.

 

Iemand oplossing of word het bezoekje shop ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou het antwoord op mijn eigen vraag heb ik ondertussen.

 

Ik kocht ooit een kaon, en toen deed remote raar, dus ik terug met die remote en kreeg er 1 te leen terug totdat ik een nieuwe zou krijgen, er kwam een keurig telefoontje en kreeg mijn remote gerepareerd terug terwijl kaon media mij schreef dat het vernieuwd/vervangen zou moeten worden. De gerepareerde remote werkte dus op de op dat moment huidige firmware omdat daar een bug in zat die ook andere remotes van bijv. je tv de sat liet reageren. De nieuwe firmware doet het correct maar mijn oude remote die op beunhaas manier was gefixed deed niks meer.

 

Ok nu het nieuwe verhaal, heb weer een remote te leen gekregen en waarschijnlijk willen ze weer mijn oude remote repareren, alles werkt nu keurig en de upgrade was achteraf ook prima gedaan. Als ik nu via tel te horen krijg dat mijn oude remote gerepareerd is kom ik daar niet meer en houd die leen remote (die is splinternieuw). Anders mag ik toch weer terug over maand of zelfs korter tot natuurlijk garantie periode over is, daar tuinen we niet in en laat die zaak maar gaan zeiken als we deze remote niet terug brengen, hadden ze maar gelijk service moeten verlenen, nu neem ik het zelf.

 

Aan ieder die dit leest, nee de kaon is geen klote ding, maar soms krijg je wel eens een onderdeel zoals een remote die gewoon niet goed is, heb dat ooit ook gehad met een technics pro cd speler, ook die remote gaf niks anders dan ellende al werd die wel direct vervangen voor een andere en niet zoals nu gerepareerd wat toch niet zal helpen. Nadeel voor ons is dat deze speciaal zaak de enige is in deze provincie die allcams ect verkoopt, dus eigenlijk monopoly status heeft, en dat is voor ons behoorlijk merkbaar in dit geval.

 

Voor mij is de zaak gedaan in princiepe, ik probeer deze remote te behouden als het repareer verhaaltje weer opduikt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...