Ga naar inhoud


asscom met All-cam


gerrit B

Aanbevolen berichten

ik heb 2 asscoms voorzien van de all-cam patch, maar nu doet zich iets vreemds voor.

zet ik er zelf een zenderlijst in (die van MazdaMInded)dan komen ze weer terug in het spaanse menu.

Laat ik ze zelf de zenders opzoeken dan vinden ze (met originele kaart) ruim 900 zenders, maar niet 1 zender uit het C+ boeket.

Zodra ze ongeveer op 50% zijn met het zoeken en ik laat mijn pc meelopen dan verschijnen er een aantal foutmeldingen vervolgens gaat hij verder met zoeken en staat er niet 1 C+ zender in de lijst (dus geen ned1 ned2 BVN enz)

wie weet wat dit kan zijn?

 

al vast bedankt.

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Gerrit,

 

Ik had dit probleem ook , had ook al een keer de oplossing geplaatst. Moet je onderstaande eens proberen.

Het is me ook gelukt ze in het geheugen op te slaan je moet als eerste op + drukken, dan op b dan eerst 0 instellen daarna b instellen. Druk vervolens op ok en +.

Ga dan naar standby en weer aanzetten. Doe dit regelmatig anders ben je weer alles kwijt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat dit werkt, maar het probleem is dat mijn asscom al helemaal geen C+ kanalen meer in wil lezen.

Dus als ik mijn zenderlijst geheel wis

met we 0x428 0x02 en we 0x7fe 0 en de ontvanger een keer aan en uit zet

- hij komt dan terug in het spaanse menu zonders zenders

- ik stel de nederlandse taal in

- ga vervolgens zenders zoeken met een originele C+ kaart

- dan vindt hij alle zenders behalve C+ zenders.

Laat ik mijn computer mee draaien, dan gaat alles goed tot ongeveer 50% (hier vindt hij normaal de C+ zenders)vervolgens geeft hij een paar foutmeldingen en gaat weer verder met het zoeken

- hij vindt ongeveer 900 zenders zonder ook maar 1 C+ kanaal.

 

hoe krijg ik deze C+ kanalen weer terug?

 

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gerrit,

 

Ik kan me herinneren dat ik dit in het begin ook had. Ik heb toen de transponder 27500 eruit gehaald en opnieuw gezocht. Toen vond ik wel de zenders. Later kreeg ik van jouw het bericht dat dit niet nodig was. Je zou het eens kunnen proberen.

 

Groet,

 

Patchit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...