Guest Posted December 27, 2003 Posted December 27, 2003 Beste Sat4allvrienden.Ik zou graag hierbij iedereen op het HART willen drukken,denk goed na voor je een TVCABO file binnen haal,mijn vrouw (Portugees)lied mij weten dat de file's die nog in omloop zijn veel virussen bevatten die door derde op het web zijn gezet.Wat key's betreft zullen we nog even moeten wachten,ze hebben alles 180 graden omgedraaid in portugal.MUITO OBRIGADO of te wel mijn dank. Dit is geen Kerstgrap
Victor Posted December 27, 2003 Posted December 27, 2003 Virus in een hex file ? Ken op dit moment alle AU files die in omloop zijn en zoiets heb ik nog nooit gezien. Als je wil kan je het naar me mailen, dan kijk ik er wel naar. Zie andere grote topic hier voor oplossingen om tv cabo te openen. De keys zijn al WEKEN gelijk dus daar is niks mee. Ze hebben gewoon un sisteem wat aangepast. Inmiddels zijn er al werkende files voor. Gewoon effe lezen en zoeken hier en daar. groeten, victor Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Victor Posted December 27, 2003 Posted December 27, 2003 stuur maar naar partybuster@nagratnt.net Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Guest Posted December 27, 2003 Posted December 27, 2003 Ik heb mijn best gedaan voor mijn Satvrienden en ik hoop dat je mijn bezorgdheid begrijp. Bedankt voor je Mail
Guest Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 Kan mij iemand een PM sturen met welke AU files voor TV Cabo weren. mvg
Tonskidutch Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 tis nogal simpel... alles wat vooraf geen zip of rar blijkt te zijn moet je heel voorzichtig mee omgaan en beter gewoon niet downloaden. als het een zip is moet je niet zomaar dubbelklikken daar het een zelfextraherende *****.exe kan zijn hetgeen dus een programma is wat foute dingen kan (KAN) doen. kijk ook naar je winzip instellingen zodat hij niet zomaar automatisch die bestanden op je harddisk dumpt... (classic is de beste instelling, daar winzip je altijd zal vragen wat te doen) open je zo'n zip bestand met winzip kun je aan de inhoud zien of het rotzooi is. let speciaal op alles met de extentie ***.scr ***.exe cheers Nescio Nits
Guest Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 hallo ik heb dit quinelson_v1.yip file gedownloaded. Mijn infinity progger vindt dat alle 3 de file beschadigt zijn. Wie kan mijn hier verder helpen. mvg Gerard
Guest Posted December 30, 2003 Posted December 30, 2003 Geprogd met Chip-Cat XP 3.0. Werkt uitstekend.
Recommended Posts