Ga naar inhoud


Nieuw: SAT4ALL Download Master!!!


Ron

Aanbevolen berichten

Even een berichtje tussendoor over de vorderingen van de sat4all download master.<P> dlmaster.gif <P>Dit programma maakt het mogelijk uw software op het internet aan te bieden op een mannier die veel veiliger is als het direct op een free-server te zetten. Dit programma verbergt op een zeer effectieve mannier de locatie van een file en maakt het de diverse instanties die op illegale mannier uw bestanden proberen te verwijderen door het middels een schrijven voorliegen van internet Host providers, zeer moeilijk.<BR>Het enige wat u hoeft te doen is de locatie van de bestanden aan ons door te geven middels het sturen van een private message:<P><B>BIJVOORBEELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!</B> <A HREF="http://www.sat4all.com/sat4all_public_html/dit_is_slechts_een_voorbeeld.htm" TARGET=_blank>http://members.tripod.com/ikke/files/</A> <P>U krijgt dan van ons 1 code in de vorm van een naam, b.v. Freek<BR>Deze naam kunt u in het programma invullen samen met 2 codes die door u bepaald worden en het programma download de software veilig naar een door de gebruiker te bepalen plaats op de harde schijf. Doordat wij geen gebruik maken van browser intergratie maar wel van een encryptieproces wordt de software zonder de originele locatie te verhullen netjes gedownload.<BR>Bovendien kunt u de software onder iedere bestandsextensie op de server neerzetten. Het programma maakt er automatisch weer een zip-file van! Dat zorgt ervoor dat de providers niet zo snel de bestanden van "uw" server kicken. <BR>Het programma is nog niet helemaal klaar maar de eerste beta versie is al snel te verwachten:-)))<BR>Zet die free-servers dus maar vast klaar!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 11-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hee wat doe je nou met al die reclame<BR>moet ik met dit weer nog hard aan het werk<BR>voor die eerste beta terwijl ik nu veel liever bavaria.gif" border="0 en nog 1 bavaria.gif" border="0 enz. bavaria.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Mazzel<BR>Ps waar kan ik die gouwe handjes verpatsen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is een manier de boel gesloten te houden<BR>en ik juig het ook toe dat we deze sofware op een goede manier gaan gebruiken zijn we van wat vervelende figuren af en kan ik ook weer eens rustig slapen zonder steets te moeten verhuizen <BR>G.R Pecari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan wel stukjes aan elkaar plakken<BR>maar een puzzel is niet compleet met<BR>80% van de stukjes en een dump maken<BR>als je voor de rest je pc niet zou kunnen<BR>gebruiken wordt ook al weer moeilijk wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's geen fout plan. Als Dlmaster alle andere functies behalve die van het programma zelf uitschakeld moet je al met een 2e PC in hetzelfde netwerk packets gaan "vangen" en dan wordt het wel erg lastig laugh.gif" border="0 <P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima Idee, proficiat!!<BR>Zoals ik het lees HARDSTIKKE GOED en ik verwacht ook wel dat het zo werkt, want ik moet steeds url,s, welke ik in mijn favorieten heb staan verwijderen, omdat de site gesloten is en/of niet meer bestaat, omdat men zo nodig moet dreigen met justitie!<BR>Laten die zieleknijpers er maar geen vinger meer achter krijgen, kunnen zij zich ergens anders op concentreren.<BR>gr.<BR>Pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja goud?? Er zijn altijd wel mannieren om te achterhalen waar de bestanden echt vandaan komen maar dit maakt het de host-providers en de pennenlikkers heel erg lastig. laugh.gif" border="0 <BR>Als ze voor iedere paar files geheugen dumps moeten maken en stukjes van URL's aan elkaar moeten plakken is de pret er voor die mannen ook al snel vanaf.<BR>Of ze moeten packets gaan opvangen en die nader bekijken maar dat wordt allemaal zo lastig.<BR>Dus zoals we al aangaven is het een redelijk veilige mannier. 100% veilig bestaat niet.<BR>Iedere beveiliging gemaakt door een mens kan ook door eens mens gekraakt worden.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...