Ga naar inhoud


Nieuw: SAT4ALL Download Master!!!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

he ik heb net gebruik gemaakt van de dlm .<BR>En het loopt als een speer. <BR>alfredo ook bedankt.<P>ik heb trouwens geen enkel probleem ondervonden met het installeren nog met downloaden .<P>groet van jim laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0tongue.gif" border="0laugh.gif" border="0smile.gif" border="0cool.gif" border="0 <P>ps waar zijn de bavjes gebleven?

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb ik 666 verkeerd begrepen, kan gebeuren.<P>Ik vond enkele van de argumenten die in de diskussie tussen jou en Bie... naar voren kwamen wel sterk. Daarom dat ik zei dat ik het jammer vind als de diskussie wordt gesloten.<P>Je hebt natuurlijk gelijk als je stelt dat deze diskussie eigenlijk niet onder dit topic zou moeten plaatsvinden, maar hij is hier wel ontstaan. En hoe pak je de draad nou weer op als je ineens een nieuw topic start? Dan mis je de voorgeschiedenis die hier staat.<P>Ik heb trouwens sterk de indruk dat ik misbegrepen ben.<BR>Met de regels die JULIIE stellen heb ik geen enkele moeite. Sterker nog, ik gaf al aan dat ik daar voor ben. Niet omdat ik al die regels zo leuk vind, maar omdat het nodig is.<BR>Waar ik wel moeite mee heb is de manier waarop regels worden gedikteerd en gebruikt door de wetgever.<BR>Zoals je zelf al aangaf Toxic; als je schrijft dat je op <A HREF="http://www.xyz" TARGET=_blank>www.xyz</A> keys kunt downloaden, heb je problemen. Maar het is wel toegestaan om een link naar <A HREF="http://www.xyz" TARGET=_blank>www.xyz</A> te plaatsen als je er verder geen kommentaar bijzet. Is dat nou krom of niet?<P>Ik kreeg uit jouw reaktie overigens de indruk dat je het erg persoonlijk opneemt. Of als een vorm van negatieve kritiek aan sat4all. Zo is het absoluut niet bedoeld. M'n inbreng was puur bedoeld als "brandstof" voor de diskussie.<BR>Misschien moet ik gedachtenwisseling zeggen i.p.v. diskussie. Jij schrijft toch zelf ook zo af en toe een stuk frustratie van je af hier in dit board. Vaak over je goede vrind Freek en z'n kollega's laugh.gif" border="0 <BR>Zie dit soort van gedachtenwisselingen maar in dezelfde trant. Geen kritiek aan jullie adres, maar frustratie over wat allemaal niet kan/mag dankzij de providers. Het is domweg niet leuk om met je hobby bezig te zijn en bij alles wat je schrijft je te moeten afvragen of het eigenlijk wel mag.<P>Ik heb zelf de laatste weken mogen ervaren hoe irritant het is als je telkens gekickt wordt. Vooral daarom interesseert mij deze materie. Wat mag wel en wat niet. Erg duidelijk schijnt dat nog niet te liggen, anders waren de reakties van de diverse providers niet zo verschillend. Wat door de ene provider wordt verwijderd, wordt bij de volgende gewoon gehandhaafd. Toch onderneemt C.D. geen stappen tegen die laatste. Waarom niet? Dat zijn toch eigenlijk best boeiende vragen. Of vind ik dat alleen?<P>Bye<BR>Duwgati<P><BR>Bye<BR>Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Duwgati,<P>Het ziet er naar uit dat wij beide inderdaad helemaal langs elkaar heen aan het schrijven waren:-))<BR>Wat betreft de mail van de plussers kan ik alleen maar zeggen dat die mannen natuurlijk vertwijfelt proberen host-providers zover te krijgen iedere site - die hun niet bevalt - te laten sluiten. Dat is natuurlijk net zo illegaal als het aanbieden van illegale software. Wat illegaal is, is de plusmannen nog niet helemaal duidelijk en eigenlijk draagt daar voornamelijk de wetgever schuld daar die ons niet duidelijk aangeeft wat wel en wat niet illegaal is.<BR>Laten we het er maar op houden dat jouw site en die van ons gewoon volgens de Nederlandse wet volledig legaal zijn en gewoon op een Nederlandse server gehost mogen worden zonder dat daar iemand wat tegen kan doen.<BR>Zodra die plusmannen het daadwerkelijk aandurven een internet host provider aan te klagen bij het openbaar ministerie zien we wel verder. Nu is deze discussie en een eventuele maagzweer die je er aan over houdt gewoon overbodig.<BR>De plusserts proberen verder via e-mail omdat dat hun enige wapen is. Zodra ze het lef hebben sat4all aan te klagen en vervolgens een totale afgang maken voor de rechtbank vervalt dat wapen vanzelf:-)))<P>Laten wij onze knappe kopen er niet langer over breken en gewoon lekker verder gaan met de hobby,<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de mensen die bug-reports sturen over DownloadMaster a.u.b. eerst deze thread goed lezen.<BR>De "bug" dat de taakbalk verdwijnt bij het starten van het programma is namelijk geen bug maar dat is opzettelijk gedaan. Zie een van de vorige berichten.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Duwgati Ik vind je vraag ook erg interessant. Wat mag nou wel en mag nou niet. Hoeveel respect ik ook voor de mods van dit board heb, ik zou nou wel eens een advies van een jurist (niet cyberlaw aub; die wordt in juridische kringen volgens mij niet zo serieus genomen) willen zien die nu precies zegt wat er wel en niet mag. Als gratis kijken al niet mag (ook niet als hobby) wat mag er dan wel van dit board en waarom. Vergeet niet dat wij met zijn allen meer verstand hebben van satellieten en niet van de wet. Ik ben er dus ook zomaar van overtuigd dat de downloadmaster dus wel zou mogen. Wie zegt dat (behalve Toxicq) ? In kringen van juristen, waar ik helaas nog wel eens verkeer, zijn eigenlijk dezelfde geluiden te horen als van Biedubbeljoe in dit item. Dat stelt mij dus niet gerust hoe graag ik het ook van Toxicq zou willen aannemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...