Ga naar inhoud


Nieuw: SAT4ALL Download Master!!!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

je bent wel crypties de laatste dagen toxic[Q] wink.gif" border="0<P>zet dan ook bijvoorbeeld neer i.p.v B.V.<BR>je zou haast denken dat het om een besloten venootschap gaat confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas alweer verdwenen<P>Sorry, but the page or file that you're looking for is not here. <BR> <BR>Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij dat proggie te mail<BR>1000 X Thanks<P>cableguy1@chello.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn trouwens bijna klaar met de eerste beeeeeeta versie.<P>Zijn er mensen die willen helpen hier en daar wat files klaar te zetten volgens dit principe? Wat je er neerzet is jullie zaak, ons gaat het slechts om een praktijk test van de software en jullie bevindingen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

DownloadMaster V1.0 <B>BETA</B> online!<BR>~Links op deze site vind u een nieuwe pagina. -> DLMaster<BR>Daar kunt u de eerste BETA versie van ons programma downloaden.<BR>Bug reports graag alleen via E-MAIL (!!!) met een duidelijke omschrijving van het probleem naar dlmaster@sat4all.com <B>GEEN VRAGEN NAAR DIT E-MAIL ADRES EN OOK NIET VIA PM!!! </B><BR>Ook opmerkingen en voorstellen ter verbetering van de beveiliging van dit programma <B>alleen</B> via e-mail aan bovenstaand adres!<BR>We hebben dringend mensen nodig die files beschikbaar willen stellen zodat mensen massaal gaan downloaden. Alleen op die mannier kan het programma goed getest worden.<BR><B>Lees a.u.b. alle instructies goed door alvorens dit programma te gebruiken!</B><P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja grote klasse ga zo door ik heb het test bestandje binnen gehaald en het werkt prima <BR>ik heb het uit gepakt en daar moet ik een password in tikken,ik kan alleen nergens het password vinden hahahahahahaah<BR>leuk he???¿¿¿ laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ti's alleen nog een beetje kaal zo zonder bestanden. Het wachten is nu op de mensen die de servers gaan beheren. Daarvoor kan iedereen zich op de voorgeschreven mannier aanmelden via de [DlMaster] link op de site.<BR>Gewoon ergens een free-bie provider zoeken (bv. op <A HREF="http://www.gratiz.nl/homepage.html" TARGET=_blank>http://www.gratiz.nl/homepage.html</A> ) en ons de private message sturen. Dat is (bijna) alles!<P>Let op: Niet alle providers worden door DLMaster ondersteund.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vragen die ik per e-mail krijg die eventueel ook voor andere gebruikers interessant zijn plaats ik anoniem in deze thread:<BR>----------------------------------------<BR>Ten eerste gefeliciteerd met dit initiatief! Ik heb DLMaster V1.0B gedownload en geinstalleerd; Daarna heb ik getracht via de ?-knop de benodigde info te lezen. Echter, ik krijg alleen een popup<BR>van een 'DLMaster Help' window met daarin de tekst 'English help file'. Bekend probleem? Verder verloopt de download van de protected zip (test.zip) uitstekend (ik kan 'm alleen niet unzippen...) <P>P.S. Ik zit wel achter een zware firewall, waarbij veel poorten zijn dichtgezet.<BR>---------------------------------------------<P>- De firewall zal het programma niet tegenhouden daar het alleen van poort 80 gebruik maakt.<BR>- Het programma maakt gebruik van automatische taalselectie. Gebruik je dus een Engels besturingssyteem zal de help file in de Engelse taal worden weergegeven en die is helaas nog niet af!<BR>Vertalers welkom!<BR>We hebben de Engelse en de Duitse helpfile nu voorzien van een link naar de nederlandse file.<BR>- De zip file is password beschermd. Als je de zip wel kunt openen (dubbelklik) maar niet kunt uitpakken (vraag naar password) is dus alles in orde:-))<P>Toxic[Q]<p>[ 12-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...