Ga naar inhoud


geen signaal mogelijk door disecq motor ?


Gast

Aanbevolen berichten

Wie is bekend met dit probleem. Ik bleek dat ik de ophanging van mijn 1 m schotel verkeerd had gemonteerd waardoor de Clark-Belt niet kon worden gevolgd.

 

Deze montage gewijzigd en mbv een satfinder weer alles keurig op de ASTRA1H afgesteld. Met de satfinder ertussen kreeg ik volop signaal en het menu/testbeeld gaf volledige output.

 

De kabels weer zoals voor het wijzigen van de ophanging aangesloten aan de DISECQ-motor echter nu kreeg ik geen output meer. Gedacht dat ik mogelijk de schotel had verschoven of de motorpositie, heb dit gecontroleerd weer met de satfinder, maar dat was niet het geval.

 

Dien ik nu in het receiver menu iets aan te passen of moet zo mogelijk de motor gereset worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank voor jullie reply op mijn vraag. Het probleem is inmiddels opgelost en wel een slecht contact vanaf de lnb naar de ingang van de disecq-motor. De kern van de coaxkabel bleek nl te kort terwijl dit niet het geval was op het moment dat deze de kabel aan de satfinder was gekoppeld tijdens het uitrichten van de schotel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...