Ga naar inhoud


S*C* II maakt vorderingen


Gast

Aanbevolen berichten

  • Moderator

als iemand met de codering bezig is dan kan ik daar alleen maar respect voor hebben.hoever zijn/haar kennis ook is.dat is beter dan het afwachten en zeuren over anderen en dat is helaas de meerderheid die zeurt en er niks voor doet.bevalt het wachten op het begrijpen van de codering niet dan kijk er overheen en geef degene die het wel probeert de ruimte en evt hulp.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met alle respect. Afwachten? Ik denk dat iedereen die hier op dit board aanwezig is niet anders doet. Ik geloof niet dat hier tien mensen rondlopen die in staat zijn om een coderingssysteem te begrijpen, laat staan te kraken... including myself !

 

Je zult straks zien dat het anwoord via een verwijzing naar een andere site toch weer uit het buitenland komt...

 

Noem me een zeikerd. Persoonlijk hoor ik liever realist...

DB500 - Ubox - Maxplus - Topfield

Visiosat draaibaar - Wavefrontier

---------------------------------

Lummel -> Mad (Hu)max -> alweer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge jonge, vinden jullie het raar dat gezeken word door de mensen die hier langer rondlopen?

 

Er is NOOIT IEMAND (voor zover ik het weet) die hier binnenkomt met <20 posting en zoiets begint te bleren en die het nog goed heeft ook.

 

Al die mensen die komen met

De meest bekende zinnen

"ik heb gehoord van iemand die bij canal+ werkt dat ...."

"ik heb van een vriend in Italie gehoord dat hij via een dealer heeft gehoord dat..."

"ik heb dit gedownload, kunnen jullie dit testen?"

BLA BLA BLA ONZIN ONZIN ONZIN.

 

Moeten we iedereen de voordeel van de twijfel geven? Nog steeds? Na al die troep? Kom op zeg.

 

Het wordt tijd dat admins dit soort troep gewoon zonder verdere vermelding weghaald, want straks zit deze thread met 100 postings vol met "je hebt pm je hebt pm" en het schiet geen ene fl...ker op.

 

Ik word hier zo moe van soms.

 

BEWIJS HET EERST!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...