Ga naar inhoud


chello op 2 pc's kan dat


Gast daantje

Aanbevolen berichten

Citaat:
hoi,
ik weet niet of het je al gelukt is. Ik doe het met een simpele 5 poorts hub. Je netwerkkabel in consol en andere twee netwerkkabels van je pc's in twee van de 5 poorten klikken. Heb je altijd zowel boven als beneden verbinding met internet. Je kan dan ook meteen je eigen netwerkje bouwen.
Succes er mee.
Op sommige plaatsen in Nederland werkt dit idd nog oa als je een oud Com21 kabelmodem hebt. Op alle Docsis en Eurodocsis modems werkt dit niet meer.
Chello is bezig om door heel Nederland alles te veranderen naar Docsis en Eurodocsis, dus een investering in een hub is (straks) weggegooid geld. Gewoon een router kopen en je bent toekomstzeker bezig.
Het is trouwens ook nog eens veiliger voor je gegevens als je bestanden en printerdeling gebruikt. Een hub laat alles door naar het internet, zodat iedereen het kan zien. Een router blokkeert die gegevens richting internet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Even een vraagje zonder een nieuw topic te starten,maar ik heb een 4 poorts sitecom kabelrouter maar ik heb nu 3 pc,s en 2 dreamboxen.Mijn vraag is kan ik een hub via de uplink uitgang aansluiten en dan de hub gebruiken voor de extra pc(of dreambox)?

Ik hoor van jullie.

Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Even een vraagje zonder een nieuw topic te starten,maar ik heb een 4 poorts sitecom kabelrouter maar ik heb nu 3 pc,s en 2 dreamboxen.Mijn vraag is kan ik een hub via de uplink uitgang aansluiten en dan de hub gebruiken voor de extra pc(of dreambox)?
Ik hoor van jullie.
Ja, dat werkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...