Ga naar inhoud


Hoe Provider uit MR halen ?


U96

Aanbevolen berichten

Hoe haalt men een provider uit een MR 1.055 ?

Men kan dit waarschijnlijk niet via de receiver, juist ? Maar ik heb dit ook geprobeerd met MR Edit maar dan kan men enkel de keys in wijzigen en geen provider wegdoen. Ik zou dit graag eens proberen om gewoon de bin file te editten zodat er minder providers inzitten. Van zodra dit dan eens gelukt is zal ik me een programmer aanschaffen ofwel eens bij een vriend de CAM updaten met zijn laptop.

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites


met de afstandsbediening kan het ook...

 

enkel is het voor een paar providers noodzakelijk dat je weet welke ident nummer ze hebben

 

bij de viaccess is het heel eenvoudig daar staat het overzicht van de idents erbij

neem als voorbeeld 007c00 dat is dus TPS

als je op die 007c00 drukt kun je drie keer 000 intypen en saven en weg is je ident..

 

bij irdeto is het minder duidelijk daar er geen ident aangegeven wordt.. dan moet je de keys vergelijken en die eruit halen. (dat is wel een toer maar gaat wel)

 

cheers

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahzo, dat kan ik even proberen. Maar natuurlijk is de vraag, kan je ze nadien er dan ook terug instoppen ? Kwestie dat ik ze er terug kan insteken voor ik ze verwijder want ik kan de MR namelijk niet herproggen indien nodig.

Is daar ook software voor om die 1.055 bin aan te passen ?

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja terugplaatsen kan ook...

 

als je de X*m*h xin1 (er zijn er meer met MRkeys) download staat daar ook een lijstje in txt formaat bij met de idents en de keys..

 

dus dan kun je ze ook weer toevoegen... of wijzigen / vervangen met een andere.

 

natuurlijk is het MRedit al meermalen beschreven en een mogelijkheid om je MR1.055.bin te editeren waarna je hem op drie manieren (met de juiste hardware) er weer op zet.

 

methode 1 is met een cas

methode 2 is met de funkaarten

methode 3 is met de pcmcia slot van je laptop of pc.

 

cheers

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog eens proberen met MR edit maar ik kon precies die providers niet wissen. Toch nogmaals opnieuw proberen als je zegt dat het daarmee ook moet lukken. Misschien koop ik me best nieuwe progger aan, maar ben nog aan het denken welke. Misschien best eentje kopen die titanium kaarten kan schrijven maar ik ben er nog niet uit. Misschien kan ik voorlopig eens de laptop van een vriend gebruiken en nog even wachten met progger te kopen.

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat kan natuurlijk ook..

de laptop methode is extensief beschreven..

de laptops die problemen geven ook.. (dus denk er aan niet alle lappies geven direkt succes)

 

een pcmcia PCCARD drive inbouwen kan uiteraard ook in de pc en daarmee kun je ook andere hardware in je pc laten lopen,

 

zoals een wifi pmcia netwerkkaart

zoals een dvb sat module

zoals een pcmcia netwerkkaart

zoals een modemkaart

zoals een pcmcia geheugen drive

zoals een compactflash voor digitale camera's

zoals een pcmcia scsi interface

etc etc

 

eenmaal meerdere toepassingen vor jou bruikbaar is zo'n inbouw pci kaart niet zo gek (plus-minus 50 euro)

 

een leuk proggertje voor kaarten is nooit weg.. let op de phoenix mode compatibiliteit voor die tita die je interressant vindt daar nie alle usb proggers dat aankunnen.

 

cheers

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel de fuctie om die MR te programmeren zou voor mij handig zijn. Dan zou het beter zijn een USB Infinity Progger met phoenix ondersteuning te kopen omdat ik bij mijn MR hier 2ehands op het board gekocht 2 fun 6 kaarten erbij heb gekregen.

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...