Ga naar inhoud


Canal+ en Premiere-World zetten wederom onze host provider onder druk


Ron

Aanbevolen berichten

Originally posted by Bink:<BR>[qb]<BR><B>We moeten ons niet zo druk maken om hun "sluitings-werk". Als er hier inderdaad NIETS illegaals gebeurt, blijft deze site ook echt wel online... heb daar nu maar vertrouwen in.</B><P>Wat is dat nou Bink ? Moet ik me niet druk om maken en rustig staan kijken hoe mijn gelieve hobbyboard naar de kl**en gaat ?<P>Ben jij soms host provider van Sat4all dat je zegt " Als er hier inderdaad NIETS illegaals gebeurt, blijft deze site ook echt wel online" ? Zou het maar waar zijn .......<P>Met de rest van jouw betoog kan ik wel leven maar niet met deze. <BR>poolman<p>[ 26-07-2001: Message edited by: poolman ]
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@viewer,<P>Misschien moet jij me maar eens een PM sturen met jouw creatieve oplossingen:-))<P>@Allen,<P>De host provider heeft Canal+ inmiddels medegedeeld dat er op dit board geen illegale zaken te vinden zijn, dus is een reactie van Canal+ nu af te wachten.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic;<P>is nix geheimzinnigs hoor; is gewoon op TV geweest en heeft in landelijke dagbladen gestaan dat zwervers en andere personen die in deep-shit verkeren, tegen betaling, worden misbruikt voor aansprakelijkheid.<P>justitie schijnt hier last van te hebben omdat dit op behoorlijke schaal voorkomt, indien opsporing wordt verricht en een verdachte (al) wordt gevonden, blijkt deze tegen vergoeding de registratie op zich genomen te hebben en niet meer weet van wie of hoogstens een 06 nummer van een inmiddels afgesloten pre-paid heeft.<P>maar ja, ik heb hiermee te doen, buiten het feit dat het strafbaar is heb ik er etische bezwaren tegen, en by-the-way; ik slaap gewoon thuis... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@neo<P>Ik geef toe: je hebt een goed punt. Kan er ook eigenlijk niets tegenin brengen.<P>euh... JA, toch!<P>De vraag namelijk, of er in deze "sector" nog wel sprake is van hobby-isme, of gewoon de drang naar "gratis kijken"... Ik behoor tot de groep mensen die het heerlijk vindt om met mijn Hummie te klooien, ik wil ALLES te weten komen over kaarten en de werking ervan, en als ik dan eindelijk beeld heb (i.p.v. die rode balk "Gecodeerde uitzending"), dan is het al niet meer interessant. Onder het motto: "als het beeld beweegt, ga ik weer aan de slag met het volgende".<P>En daarmee verschil ik, en velen hier, wezenlijk van allerlei anderen die (vooral in de nieuwsgroepen) lopen te zeuren om "keys" en "ik heb geen beeld, hoe kan dat" zonder na te denken. Ik heb de indruk dat die mensen vooral *makkelijk* en *gratis* willen kijken....<P>En DIE groep, kan mij gestolen worden...<P>Maargoed, nogmaals: het is moeilijk, zo niet onmogelijk om een scheidslijn te trekken.... Dat geef ik je toe.<P>Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bink<P>Ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Ik ben hier ook alleen maar mee begonnen om gratis te kunnen kijken. Daarbij ontdek je dan dat het ook leuk is om alles uit te zoeken hoe het werkt e.d., zodanig dat het een aardige hobby is geworden. Maar om nou iedereen die ook nog wel es een film kijkt te verketteren, en alleen maar de echte "freaks" toe te staan vind ik zeer overdreven. <P>Dat de handelaren zich ermee bemoeien is logisch. Die raak je pas kwijt als iedereen op straat zelf een kaartje kan maken, en dat is natuurlijk ook weer niet gewenst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou dan wellicht ook andere URL moeten registreren : w w w .s a t 4 f e w . n l<P>zou C+ zich overigens wel realiseren hoeveel members van dit board OOK een gewoon abbo hebben ? Leuke enquete ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat er ook maar weinig hobbyisten zijn die de moeite nemen naar het top-pakket te kijken. Behalve dan naar X-Zone tijdens het hobbyen dan....oeps...mijn mond voorbij gepraat:-)))))<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 26-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyll-llantysiliogogogoch ???<P>lijkt me niks mis mee hoor, doodnormaal !<P>zou toxic iets tegen etnische minderheden hebben die uit Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyll-llantysiliogogogoch komen ?<P> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me idd heel erg gediscrimineerd! Ik denk dat ik maar es een rechtzaakje ga aanspannen. Miscchien dat friend vreek nog wel wat legal advice kan geven wink.gif" border="0<p>[ 26-07-2001: Message edited by: Bigfoot1972 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...