Ga naar inhoud


Canal+ en Premiere-World zetten wederom onze host provider onder druk


Ron

Aanbevolen berichten

@Bigfoot:<P>Jij schreef:<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Maar om nou iedereen die ook nog wel es een film kijkt te verketteren, en alleen maar de echte "freaks" toe te staan vind ik zeer overdreven. <HR></BLOCKQUOTE><P>Ja, heb je ook wel gelijk in. Al verketter ik <B>niemand</B> hoor! <BR>Probleem is alleen: wordt het te groot, dan komen er tegenmaatregelen, zoals de komende kaartenwisseling....<BR> <BR>Maargoed, we wachten af....<P>He, Bigfoot, je locatie is veranderd van "Hilversum" naar "Ergens"... verhuisd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Bink:<BR><STRONG>@Bigfoot:<P>Jij schreef:<BR> <P>Ja, heb je ook wel gelijk in. Al verketter ik <B>niemand</B> hoor! <BR>Probleem is alleen: wordt het te groot, dan komen er tegenmaatregelen, zoals de komende kaartenwisseling....<BR> <BR>Maargoed, we wachten af....<P></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Hee, hier klopt iets niet! Als het jou alleen om het kloten met kaartjes gaat, en niet om makkelijk gratis tv te kijken, zou je het juist LEUK moeten vinden als er een opvolger van SECA komt die weer opnieuw gekraakt moet worden.... wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah... in de opsporing zou Bigfoot floppen, want ik liet nergens in mijn vorige posting doorschemeren dat ik "seca-2" geen uitdaging vindt.....<P>Overigens maak ik me wel een <I>klein</I> beetje zorgen, als die nieuwe super-encryptiekaarten inderdaad niet meer in de Aston passen... Dat zou ik namelijk heeel vervelend vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

agh, des te leuker joh!<P>laat ze nou lekker denken dat ze iets kunnen vinden waardoor ze hun zin krijgen...<P>gewoon weer bakken met geld over de balk en doorberekenen !<P>ik zou het echt niet meer leuk vinden hoor als er niets meer uit te vogelen valt, maar goed da's persoonlijk.<P>p.s. net als "zeer trouw lid" dat zet je godver..@#! toch niet op het net !<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bink<P>Dank voor je vertrouwen, zal je nog tegenvallen hoor!<P>Maar die kaart pas vast wel in de Aston, ze gaan hem echt niet groter maken hoor. <BR> blush.gif" border="0 <P>Ik begrijp wat je bedoelt, maar een Aston kun je toch ook flashen, net zoals ze met de Seca boxen gaan doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hopen maar dat dat allemaal gaat lukken. Ben trouwens benieuwd of ik straks ook GRATIS een nieuwe kaart krijg, oƒ dat ik (als abonnee op het "grati$ pakket") weer moet betalen voor die nieuwe kaart.<P>Iets geheel anders.... (eigenlijk moet ik daar een nieuw topic over beginnen, het gaat over Humax en Mediahighway... Maar laat ik dat maar in een nieuwe topic doen, aangezien het anders zo wegvalt in de hele discussielijnen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom een officiele kaart?<P>Twee redenen: <BR>1 - Om te kijken wat er strax gebeurt bij de kaarten-wissel. Ik ga nl. heeeeel boos worden als ik niet GRATIS een nieuwe kaart krijg straks (Boos worden op bedrijven en instanties die zich niet aan afspraken houden, is mijn tweede hobby!)<P>2 - voor mijn vriendinnetje, mocht de goud-gele kaart voor het tuinhekje op een of andere manier een keer niet meer werken, kan ze toch die muisgrijze er nog insteken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic Q<P>Natuurlijk stond in de Computer Idee een zeer gedetailleerde beschrijving van alles met betrekking tot die zaak. Maar ik zie hier, maar ook op andere boarden op het internet, ook weleens op een zeer goede manier uitgelegd worden hoe één en ander werkt. Dus als je eens een keertje iemand spreekt die echt wat van de wetgeving afweet is het misschien een goede zaak om dit voor te liggen en kijken wat de reactie is van dit persoon.<P>Met betrekking tot de Downloadmaster heb je natuurlijk ook gelijk maar er zijn, als je de advocaat van de duivel wil spelen, ook dingen die misschien ook eens aan een advocaat kan worden voorgelegd. Ik geloof je direct als je zegt dat dit niet met een Nederlandse server te maken heeft en ook niets is van sat4all. Komt de vraag of linken naar een locatie waar iets staat wat kan aanzetten tot ook aanzetten tot is volgens de wetgever. En natuurlijk heb je gelijk als je wilt stellen dat DLmaster geen sat4all project is maar een project van een persoon. Maar een tegenzet op dit verhaal zou kunnen wezen.....wat staat er als je het zipfiletje open voor naam bij het .exe bestandje van het programma ???. Zijn van die hele kleine misschien onbelangrijke dingen die op een gegeven moment wel eens heel zwaar kunnen gaan gelden. En aan de uitspraak van de Middelburgse rechter kan je zien dat je nooit moet uitgaan van het voor de hand liggende. Wat dat betreft staat de stand nu ook weer gelijk en zijn we terug bij af en gaat een rechter in hoger beroep nu in de verlenging het beslissende doelpunt maken.<P>Overigens moet je je petje afnemen voor de hostprovider van dit board. Dat is er eentje met ballen en die moet je zeker koesteren. Een hoop hostproviders hadden gezegd dit wordt zoveel werk wat we erin moeten gaan steken en bekijk het maar. <P>Om een lang verhaal kort te maken: Voor je wat doet in de richting van C+ laat je dan heel goed voorlichten door iemand die er verstand van heeft en waarin je vertrouwen heb in deze zaak. Je kan met een procedure tegen C+ echt alles winnen maar je kan aan de andere kant ook alles verliezen...... En nogmaals na die uitspraak van vanmiddag, leek op papier een 1,2,3tje zeker na de "Udense" uitspraak, weet je het ook niet meer met de rechtspraak in Nederland op dit gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Satwatcher;<P>je hebt gelijk als je meldt dat de uitleg van VNU / Computeridee op meerdere locaties te vinden is (andere verwoording maar o.k.)<P>dit zegt echter niets over de legaliteit ervan; simpel voorbeeld: te hard rijden mag niet en wordt beboet; dat anderen het ook doen en niet beboet zijn is geen geldig argument.<P>V.w.b. de downloadmaster (mooi spul), waarom zou je onnodig risico lopen ? zet deze en de codes op een volstrekt voor derden niet aan sat4all te koppelen page en maak alleen een linkje onder links zoals er zoveel staan.<P>Qua host ben ik het eens ! toppertje hoor;<BR>eigenlijk moet je meteen vragen hoe lang hij/zij is; kunnen we een blok marmer bestellen van de juiste maat om een standbeeld te laten maken; op Laapersveld Hilversum ?<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@viewer<P>Denk dat ik het misschien iets te onduidelijk heb gezegd. Ik bedoelde te zeggen dat VNU de zaak heeft verloren omdat er in die zaak een duidelijk beschrijving stond van het ontcijferen van kabelsignalen van C+. Hier op dit board zal dit misschien ook wel gebeurd zijn maar ik bedoelde te zeggen dat hier en op andere boarden ook wel eens een uitvoerige beschrijving van een bepaald soort programma heeft gestaan waarmee kaarten geprogd kunnen worden. Ik vraag me nu af of je dit hetzelfde zou kunnen zien als de beschrijving die VNU gaf in het Computer Idee en die dus door de rechter is bevonden als aanzetten tot.... Natuurlijk is dit een soort discussieboard en zet sat4all deze berichten niet op het board maar ik zal wel eens willen weten of dit echt toegestaan is zoals we allemaal, ik ook hoor, denken. Toxic heeft gelijk dat als je zegt dat dit niet mag je dan gelijk alle boarden en nieuwsgroepen in de ban kan gooien. Maar er is natuurlijk een verschil in wat wij allemaal denken en willen dat mag en wat volgens de wetgever mag en je zit in dit geval met het feit dat er geen jurispondentie is in dit soort zaken en je zit aan de uitspraak van de rechter in Middelburg dat ook bij de rechterlijke macht men nog niet eensgezind is of dit soort zaken. <P>Daarom lijkt het mij in dit soort zaken beter als je zeker zelf je op low profile houd omdat je niet zeker weet welke kant de weegschaal van vrouwe justitia op zal gaan. Nogmaals gezegd je kan natuurlijk alles op dit gebied winnen maar je kan ook alles op dit gebied verliezen. Vraag is wil je deze gok echt wagen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we maar eens dat pand aan het lapersveld in H'sum moeten gaan verbouwen. Het werdt er toch al te klein voor al die neven activiteiten van C+. mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poolman<P>Je zegt eigenlijk dat ik rustig kijk hoe dit hobby-board "naar de kloten gaat".... Maar da's niet waar. <BR>Ik bedoel gewoon: wacht rustig af, als er hier nix illegaals gebeurd, blijft het echt wel online.... <BR>En mijn gedachte werd ook al bevestigd door Toxic[Q]:<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> De host provider heeft Canal+ inmiddels medegedeeld dat er op dit board geen illegale zaken te vinden zijn, dus is een reactie van Canal+ nu af te wachten.<HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...