Ga naar inhoud


2 talige TS file naar DVD


Frans B

Aanbevolen berichten

Ik heb een film opgenomen die 2 talig is, frans als eerste en engels als tweede.

Afspelen op de db gaat goed en ik heb beide talen. Nu wil ik deze film op DVD zetten, wat ook lukt. Allen lukt het mij niet om de engelse taal te krijgen. Heeft iemand een idee ?

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met ProjectX kun je de tweede taal ook als een eigen stream saven. Je kunt de losse video en audio streams dan bv met de mpeg tools in tmpgenc tot een program stream samenvoegen (als je dvd authoring programma dat nodig heeft). Alleen heb ik nog niet zoveel dvd authoring programma's gevonden die meerdere audio-stromen aankunnen. Het kan met ifoedit (direct uit de losse stromen), maar daarmee heb je weer geen menu. Als iemand een programma weet dat een dvd met meerdere audio stromen en een menu kan authoren, dan houd ik me aanbevolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De projectx output kan rechtstreeks in DVDMaestro (2.9 build 2915a) authored worden, tevens is het programma voor geschikt voor het maken van menu's.

Programma is geen freeware.

Zijn diverse site op het net waarbij het compleet wordt omschreven hoe te werk te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...