deze week zou deze leverbaar zijn, heeft iemand er al iets van gezien ? De prijs ziet er redelijk uit.
[DSR 8121HD] al iemand ervaring mee
Gestart door
henk@antwerpen
, nov 30 2008 22:28
35 reacties in dit onderwerp
#1 Geplaatst: 30 november 2008 - 22:28
#2 Geplaatst: 01 december 2008 - 09:56
ja, ik heb er al mee gespeeld. Ik moet zeggen dat ze hem iets te vroeg in de markt hebben gezet omdat er nogal wat bugs in de sw zitten. zo werkt timeshift niet. opnemen van 2 zenders is niet mogelijk en versneld door een opname heen gaan loopt vaak vast.
#3 Geplaatst: 01 december 2008 - 11:59
Vult u rustig aan !!!
CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
#4 Geplaatst: 08 december 2008 - 19:16
Met de update van vorige week erop moet ik zeggen zijn al een boel van de hierboven genoemde problemen opgelost. Timeshift werkt prima. Gewoon op de play/pauze toets drukken en weer opnieuw als je wilt verder kijken. Ook de EPG ziet er nu mooi uit en je kunt heel simpel van hieruit een opname programmeren.
Teletekst werkt nu ook via de HDMI kabel.
M_Z
Teletekst werkt nu ook via de HDMI kabel.
M_Z
#5 Geplaatst: 10 december 2008 - 00:47
ik heb hem van vandaag, eerste probleem is al dat de smartwi niet werkt. Met tvvlkaartje geen enkel probleem. Wordt vervolgd....
#6 Geplaatst: 10 december 2008 - 14:39
de smartwi werkt wel ik heb zoals in de handleiding de ATR string naar de client card uitgevoerd en het werkt. Voor mijn andere ontvangers was dit tot hier niet nodig geweest.Ik had een mail naar smartwi gestuurd en kreeg al direct antwoord.
#7 Geplaatst: 10 december 2008 - 18:55
Wat kan je aanvangen met de USB aansluiting en met de Lan aansluiting?
Kan je een opname van de HDD naar de USB poort duwen?
#8 Geplaatst: 10 december 2008 - 20:48
in de handleiding staat"t.b.v toekomstige toepassingen".
Het beeld is goed,is simpel in bediening, er staan niet meer knoppen op dan nodig, vind mijn vrouw zeer belangrijk. Ze wil tenslotte alleen "maar" tv kijken. Ik heb ook een topfield 7710 die ondertussen al drie weken weg is voor herstelling en moet zeggen dat wanneer de epg voledig zal werken het een aangenaam toestel zal zijn.
Het beeld is goed,is simpel in bediening, er staan niet meer knoppen op dan nodig, vind mijn vrouw zeer belangrijk. Ze wil tenslotte alleen "maar" tv kijken. Ik heb ook een topfield 7710 die ondertussen al drie weken weg is voor herstelling en moet zeggen dat wanneer de epg voledig zal werken het een aangenaam toestel zal zijn.
#9 Geplaatst: 16 december 2008 - 21:08
Origineel bericht van: Jan Ambers
Wat kan je aanvangen met de USB aansluiting en met de Lan aansluiting?
Wat ik vernomen heb is dat in de toekomst CD met video on demand komt via iptv daarom de ethernet aansluiting....
yamani
I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA
Martin Receiver King.
Dreambox 8000HD- Se -openPLi
-Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2
-Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_
Martin Receiver King.
Dreambox 8000HD- Se -openPLi
-Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2
-Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_
#10 Geplaatst: 17 december 2008 - 00:16
ik heb hem nu een week in gebruik, hij doet gewoon waarvoor hij aangeschaft is: gewoon tv kijken, hij zapt snel,de epg is ok.Een duidelijke interface.
Ik heb ook een topfield 7710 500gb, kost de helft meer, zapt 5 keer trager, beeld staat soms stil,foutmeldingen over kaart enz,zie forum over firmware 7710. Ik begin eraan te denken om hem te verkopen en een tweede DSR8121hd te nemen. Mijn vrouw snapt het niet al die miserie met die Topfield. Op die netwerk en usb zit ik niet te wachten, als de rest maar goed werkt (tvkijken). Bij topfield zorgen ze eerst voor de gadgets en daarna voor het vlot tv kijken vrees ik.
Als Philips dit toestel verder afwerkt (usb en netwerk)wordt
dit zeker een topper.
Ik heb ook een topfield 7710 500gb, kost de helft meer, zapt 5 keer trager, beeld staat soms stil,foutmeldingen over kaart enz,zie forum over firmware 7710. Ik begin eraan te denken om hem te verkopen en een tweede DSR8121hd te nemen. Mijn vrouw snapt het niet al die miserie met die Topfield. Op die netwerk en usb zit ik niet te wachten, als de rest maar goed werkt (tvkijken). Bij topfield zorgen ze eerst voor de gadgets en daarna voor het vlot tv kijken vrees ik.
Als Philips dit toestel verder afwerkt (usb en netwerk)wordt
dit zeker een topper.
0 gebruiker(s) lezen dit topic
0 leden, 0 gast(en) en 0 anonieme gebruiker(s)

De laatste advertenties
Top auteurs van vandaag
Een advertentie plaatsen

invouwen
uitvouwen