Ga naar inhoud


Extra forum voor zendamateurs!!!!


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Geachte moderators

 

 

Ten eerste fijne feestdagen gewenst namens mij en mijn vrouw.

Ik weet dat onder ons ook veel zendammateurs zijn waaronder ik,is het mogelijk of zou het rendabel zijn om over zendamateurs ook een aparte forum te maken?Het idee kwam bij me op toen ik met een colega over sat4all sprak.Hij vond namelijk ook dat dit item ook bij sat4all hoort,zo wordt de site kompleet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tsja, ik ben ook zendamateur, maar om nou hier een hoekje voor zendamateurs te maken? Die hebben een eigen forum en daar zal je altijd meer kunnen uitwisselen dan een hoekje hier op het forum.

 

Ik wil ook wel eens meekwaken over Linux, maar doe dat niet hier, maar op fora die zich daar op toegelegd hebben. Ik zie de toegevoegde waarde voor Sat4All dus niet zo of moet het hier Ham4All gaan worden wink

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een tijdje terug had ik een zelfde vraag, forum openen voor het onderwerp Domotica. De suggestie was om in de rokende soldeerbout een draadje te openen en te kijken of er wel respons zou komen. Misschien dezelfde optie voor zendamateurs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen,

 

Denk dat je het bij de basis moet houden SAT4all dus anders word het een chaos, heb je meerdere interesses zoek dan voor die specifieke tak een daartoe geëigend forum op dan blijft het hier tenminste een beetje overzichtelijk.

 

Het is hier als je in die termen spreekt nog een ouderwetse detailhandel en geen super xxl supermarkt........

 

Groetjes..............

Link naar reactie
Delen op andere sites