Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.298 onderwerpen in dit forum

1. SRT 8000

• 5 reacties
    • 645 weergaven
  2. Wallbanger 3.5.6 en Taqu** humax 5400 1 2

• 15 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. Na drie maanden weg

• 1 reactie
    • 681 weergaven
  4. Geen Kiosk

• 9 reacties
    • 456 weergaven
  5. Ik heb alsook hetzelfde probleem !

• 6 reacties
    • 323 weergaven
  6. Viaccess

• 2 reacties
    • 373 weergaven
  7. AU werkt niet op humax 5400

• 13 reacties
    • 494 weergaven
  8. Probleem Vp 20 Progger

• 5 reacties
    • 708 weergaven
    • 5 reacties
    • 504 weergaven
  9. codes

• 0 reacties
    • 383 weergaven
  10. piccard-gold v2.0

• 1 reactie
    • 595 weergaven
  11. seca kaarten

• 3 reacties
    • 949 weergaven
  12. mosc wel met blokker maar niet zonder

• 1 reactie
    • 401 weergaven
  13. HELP!! Alleen C+ nog maar op mijn Mosc

• 4 reacties
    • 410 weergaven
    • 1 reactie
    • 266 weergaven
  14. philips 5816(help)

• 3 reacties
    • 277 weergaven
  15. vp20 standaard+atmel8515kaart

• 1 reactie
    • 410 weergaven
  16. C+ wel, Taq's niet

• 2 reacties
    • 320 weergaven
  17. cryptoworks Humax 5400

• 6 reacties
    • 460 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven

• Dat is (vind ik) interessant. Ja, DAB werkt prima, ik gebruik dat al vanaf vlak na de start, (toen) een busje met antenne op het dak en toen al bijna overal goede ontvangst. Naar mijn idee wordt het signaal nogal eens verstoord door elektronica die onbedoelde signalen produceert en dan krijgt het DAB systeem de schuld als het niet goed werkt. Vaak ook slechte antennes en afscherming door bouwmaterialen. En ik heb nog een dure DAB zonder + radio staan.   Aha, maar hoe werkt dat dan, als tekst of voorgelezen, in het Frans ? Er is dit systeem : https://nl.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channel Ik kan bevestigen dat het werkt, in een >10 jaar oude auto gebruikte ik dit wel. Werkt via FM radio. Het ligt voor de hand dat dit ook via DAB zou kunnen. Weet iemand daar meer van "toevallig" ? ( @ "Noordzee" ) Eerder bouwde ik DAB ontvangers bij een bestaande radio, nu zoek ik een (voorzet) middengolf ontvanger bij mijn DAB/FM autoradio.
    • Bekijk dan ook de nieuwere versie de BT30D Pro  Schijnt weer net iets beter te zijn en voor het prijs verschil hoef je het niet te laten. Ik heb 'm zelf niet dus kan het niet uit eigen ervaring spreken  
    • Dat is prima Nolan, laat me maar weten hoe dit af te handelen. 
    • Beide zijn bij een drogist te krijgen.  Molkosan is een melkzuurproduct, spul dat je zelf ook maakt en oa op je huid aanbrengt, in geconcentreerde vorm waar schimmels niet tegen kunnen. Mycosan is een zalf met een schimmelwerend stofje erin. Een logische combinatie. Een middeltje van de dokter werkte totaal niet.   Verder is geen hannesen, ook niet met een dremel. Het werkt uiterst nauwkeurig en je kunt de likdoorn diep verwijderen. Ik vermoed dat een pedicure tegen een forse vergoeding iets dergelijks doet.
  • Nieuwe aanmaken...