Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.301 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 395 weergaven
  1. ?remotekeys?

• 1 reactie
    • 537 weergaven
    • 8 reacties
    • 314 weergaven
  2. Loader 16f876

• 2 reacties
    • 478 weergaven
  3. Advies mbt aan te kopen programmer

• 5 reacties
    • 519 weergaven
  4. mutivision -=>tps-=>viaccess no go ?? 1 2

• 27 reacties
    • 735 weergaven
  5. infinity v1.3 programmer

• 0 reacties
    • 755 weergaven
  6. Keys For Tamil TVs (Deepam and TTN)

• 1 reactie
    • 633 weergaven
  7. Pr*m*r* W*rld weg..... Help?

• 4 reacties
    • 356 weergaven
  8. PPUA +MK1

• 1 reactie
    • 390 weergaven
    • 3 reacties
    • 492 weergaven
  9. parkadammer

• 10 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  10. prog keys

• 1 reactie
    • 350 weergaven
  11. P**M*w*rld?????

• 8 reacties
    • 692 weergaven
  12. pace500 met m***ch**kaart

• 3 reacties
    • 842 weergaven
  13. pw weg?

• 2 reacties
    • 387 weergaven
  14. key

• 0 reacties
    • 465 weergaven
  15. DLMaster

• 1 reactie
    • 426 weergaven
  16. nieuwe sv key

• 2 reacties
    • 612 weergaven

• Nakamischi staat nu eenmaal bekend om de beste cassettedeks.   Ik heb er ook nog eentje net zoals een CD speler, een versterker en een Tuner van dat merk. Alleen heb ik voor de betaalbare toestellen gekozen. mijn cassettedeck kan de koppen niet aanpassen.   mvg
    • Die 1 TB onedrive kost maar 2 tientjes per jaar, die heb ik erbij genomen omdat dit inderdaad wel handig is. Gebruik hem eigenlijk alleen als automatische backup. Verder heb ik niks nodig dat 365 extra biedt boven een eeuwig durende licentie van een paar euro.
    • Het blijft sowieso bijzonder hoe ze hier in staan! Officieel is immers niet één kanaal van Freesat afkomstig ‘beschikbaar’ op Zwitsers grondgebied. Of dat nou Kabelio, Swisscom, Sunrise of een van kleinere netwerken in dat land betreft. Kabelio fantaseert er in feite lekker op los qua toekomst.. De Britten kunnen echter niets inbrengen tegen de Zwitserse wetten die het toestaan vrij te ontvangen signalen her te verspreiden zonder andere voorwaarden of beperkingen. Ze hebben één rechtzaak gewonnen die over bbc radio 5 live sport ging, maar de zaken daarna zijn door de bbc verloren.. Maar de Britse zenders zijn ook voor Kabelio nogal een troef voor hun satellietpakket vanwege de vele expats. En ik vermoed dat ook de nodige Britten en UKTV liefhebbers buiten Zwitserland hun pakket afnemen!    Overigens denk je nu,  dan zal Kabelio wel een schotelantenne hebben staan op de meest gunstige locatie in Zwitserland voor ontvangst van de Astra 2 UK spotbeam (bijvoorbeeld Basel). Dat is NIET het geval, in elk geval tot voor kort ging alles in Ismaning teleport de lucht in, jawel bij München! Daar gebruikten ze schotels van 1,80 om daar de Britse zenders mee te ontvangen voor herdistributie via de uplink aldaar naar Eutelsat, vér buiten de spotbeam en daarom ook regelmatig storingen ondanks een enorme schotelantenne. Ze zijn wel bezig met verplaatsen naar Frankrijk van uplinks, dat maakt deel uit van de nieuwe afspraak met Eutelsat. (En daar is de UK spotbeam een stuk makkelijker uit de lucht te hengelen natuurlijk).   Trouwens, wetgeving is en blijft een interessant ding! Wie legt mij bijvoorbeeld uit waarom SRF1 en SRF Zwei zelf in Duitsland vrijwel nergens worden uitgezonden. De Zwitsers doen zelf namelijk nog veel moeilijker.  Maar in Luxemburg zitten ze wél op de kabel. (Bij Post.Lu)    
  • Nieuwe aanmaken...