Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.296 onderwerpen in dit forum

1. ds9 en pbm

• 0 reacties
    • 250 weergaven
  2. Digitenne gaat met MediaGard coderen

• 4 reacties
    • 728 weergaven
  3. DS9 in Allcam 4.6 ?

• 1 reactie
    • 380 weergaven
    • 0 reacties
    • 940 weergaven
  4. 2 verschillende Taq***X ?

• 7 reacties
    • 399 weergaven
  5. Seca in irdeto 4.6 SE allcam?

• 2 reacties
    • 487 weergaven
  6. Matera, het lukt niet

• 12 reacties
    • 871 weergaven
  7. Loggen PW

• 0 reacties
    • 347 weergaven
  8. schema jdm?

• 3 reacties
    • 683 weergaven
  9. altijd maar vragen

• 3 reacties
    • 390 weergaven
  10. FUNCARD + DS9

• 7 reacties
    • 418 weergaven
  11. funkaart v5.05

• 3 reacties
    • 712 weergaven
    • 5 reacties
    • 522 weergaven
  12. lukt niet

• 3 reacties
    • 686 weergaven
    • 0 reacties
    • 591 weergaven
  13. seca-files

• 3 reacties
    • 356 weergaven
  14. jupiter2

• 6 reacties
    • 605 weergaven
  15. Werking Files ???

• 1 reactie
    • 366 weergaven
  16. Kanalenlijst

• 10 reacties
    • 390 weergaven
  17. goldwafer bestellen

• 3 reacties
    • 469 weergaven

• Hallo allemaal! Sorry dat ik zo'n oud topic wakker maak Ik heb net een Cahors Big Bisat-antenne gekocht (voorheen Visiosat) en sta op het punt deze te installeren, maar ik merk dat ik de online installatietool van Cahors niet meer kan gebruiken... Ik zou het op prijs stellen als iemand me kan uitleggen welke waarden ik moet gebruiken om vanaf mijn positie toegang te krijgen tot de volgende satellieten. Thor 1 West Sirius 4.8 O Hotbird 13 O Astra 19.2 O 59.40875 Noord 17.86514 Oost (Stockholm, Zweden) Heel erg bedankt voor alle hulp!
    • Dan zie je maar hoe afhankelijk je eigenlijk bent geworden van het internet. Heb hier altijd wel een backup, valt het ene uit dan kan ik via het andere (wel wat beperkt) gewoon verder.   Maar de Z80, die hadden wij met digitale technieken op ons eindexamen (begin jaren 80) had er zelf software voor geschreven zodat je exact kon zien wat er gebeurde in de processor. Dan kreeg je een beginstand/invoer en moest je omschrijven wat de processor zoveel klokpulsen precies aan het doen was en wat de uitvoer was. Kwam toen heel veel commentaar op dat ik dat op mijn voorloper van een laptop allemaal precies kon zien en er een 10 voor haalde. Weet het merk al helemaal niet meer was was een groot uitgevallen rekenmachine met 6 regels als display Commentaar van de leraar was toen "jongens als je dit soort software kunt schrijven dan weet je ook precies wat zo'n processor doet", "maak je geen illusies dat hij dat zonder zijn computer niet had geweten". "enige verschil kan zijn dat hij normaal misschien een 9,5 zou hebben gehaald maar met de software als controle nu een 10." Slaagde dan ook met een 9,5 voor digitale technieken en dat zou dan een 10 worden maar volgens de leraar moest je een 10 ook echt verdient hebben dus werd het afgerond naar een 9.  
    • Met Elektronica en wat programmeren en als zendamateur met 7 katten heb bijna geen tijd om TV te kijken.😃 Oja met de 64 is het allemaal begonnen. (heb hem nog steeds met diskdrive)
    • 7°E 12627 V 4600 Aut  ID: No Name 7°E 12621 V 4600 Aut  ID: APTN GMS Baghdad
    • TV is inderdaad ruk maar kwam van de week terug van vakantie, compleet mijn internet eruit. Modem doet gekke dingen, Wifi niet aan te zetten, Eufy camera's plat. En dus ook geen TV.   Dat is pas ruk man, moet je een hele avond met je vrouw praten 😱   Overigens las ik op Tweakers (geloof ik) dat er een nieuwe Commodore 64 uit komt.
  • Nieuwe aanmaken...