Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.300 onderwerpen in dit forum

1. Nieuwe kaart

• 0 reacties
    • 467 weergaven
  2. Jupiter en D2mac

• 0 reacties
    • 460 weergaven
    • 13 reacties
    • 982 weergaven
  3. KEYS CINESTAR EN ABSAT HOTBIRD

• 3 reacties
    • 562 weergaven
  4. proggie bluecard wie ??

• 2 reacties
    • 349 weergaven
  5. kaart activeren

• 0 reacties
    • 456 weergaven
  6. Aaaaargh ik kom er niet uit

• 1 reactie
    • 454 weergaven
  7. VP2 Programmer

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  8. pace help

• 4 reacties
    • 386 weergaven
  9. PBM

• 1 reactie
    • 397 weergaven
  10. Eepromedit voor Goldcard

• 1 reactie
    • 390 weergaven
  11. CineDom stopt na +- 20 minuten beeld

• 4 reacties
    • 565 weergaven
  12. ProgOff1.3

• 1 reactie
    • 570 weergaven
    • 5 reacties
    • 922 weergaven
  13. chatbox

• 1 reactie
    • 460 weergaven
  14. conax pic & eeprom files and more

• 0 reacties
    • 938 weergaven
  15. Viaxenix 0.3 files

• 8 reacties
    • 1,3k weergaven
  16. AU

• 10 reacties
    • 683 weergaven
  17. Programmeerbare Smartcard

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  18. working all viaccess files(hotbird)

• 1 reactie
    • 554 weergaven

• Één woord, droevig.   Zijn stille wens (?), "zo dicht mogelijk bij de sterren zijn" is nu in vervulling gegaan.
    • Ik overweeg ook om deze ontvanger aan te kopen.  Zal hem hoofdzakelijk gebruiken om sateliet tv te blijven kijken. Hoe functioneren de CI+ readers met de CI+ modules van zowel het HD+ als het Frans Sat(Viacess)?  Neem aan dat beiden ongestoord functioneren, bedoel meer dat ze elkaar niet in de weg zitten?  Ik las op een advertentie site dat de CI+ module van Canal Digital NL niet goed schijnt te werken?  Komt dat door de nieuwe ingebouwde smartcard bij deze CI+ van onze NL Canal Digital? 
    • Mijn oprechte deelneming aan zijn nabestaanden
    • Tsja, je hebt waanzinnig goede machines..😎 Maar goed, als je ooit met een cassettedeck hebt opgenomen waarbij de firma de kop scheef heeft afgesteld is het wel super als je nieuwe deck dat kan aanpassen voor die oude cassettes. Dan kun je ze weggooien want ze klinken voor geen meter op een deck zonder aanpassingsmogelijkheden. Met aanpassingsmogelijkheden klinkt de muziek fraai en de Dragon die ik me nooit heb kunnen permitteren doet dit automatisch. Een kutmachine dus want je hebt andere die mogelijk andere dingen beter kunnen ook al doet hij zomaar iets en ook nog eens perfect. Dus de vraag was of de Sony dat al dan niet automatisch kan doen. En sinds de nieuwe berichten de Tandberg en Revox. En graag alleen over de cassettedecks. We hoeven het niet over studio-apparatuur te hebben.  
    • We zien het en iedereen kan het weten,  maar we kunnen er voorlopig verdomd weinig tegen doen zolang we niet zelf multimiljardair worden. Waar ik overigens geen behoefte aan heb.
  • Nieuwe aanmaken...