Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.297 onderwerpen in dit forum

1. canaal+

• 2 reacties
    • 528 weergaven
  2. Nieuwe jupiter1 kaart werkt niet

• 1 reactie
    • 592 weergaven
  3. Seasons2/max232????

• 1 reactie
    • 679 weergaven
  4. Vraagje??

• 6 reacties
    • 482 weergaven
  5. Seca op Gold

• 2 reacties
    • 495 weergaven
  6. werkt atmel op pace?

• 0 reacties
    • 374 weergaven
  7. Vertaal Spaans>NL

• 4 reacties
    • 771 weergaven
  8. Verschil tussen verschillende pic's?

• 4 reacties
    • 882 weergaven
  9. c+ horizons

• 2 reacties
    • 388 weergaven
  10. Stream ?

• 1 reactie
    • 691 weergaven
  11. Luxcrypt met geluid???

• 5 reacties
    • 660 weergaven
  12. Media Vision

• 4 reacties
    • 459 weergaven
  13. multiprog 2001,moellijke programmer?

• 0 reacties
    • 631 weergaven
  14. Ook C+NL met valse code

• 14 reacties
    • 1,1k weergaven
  15. canaal plus

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  16. nagravision

• 2 reacties
    • 620 weergaven
  17. kaart wel een atr maar niet te proggen

• 7 reacties
    • 808 weergaven
  18. zwart

• 3 reacties
    • 566 weergaven
  19. hoe krijg ik het weer aan de praat???

• 0 reacties
    • 385 weergaven
  20. card lezen

• 1 reactie
    • 462 weergaven

• Ja we worden allemaal ouder. Maar zo hebben anderen er misschien ook wat aan om ook de lees en schrijfrechten te controleren. 😉
    • Zo, de ZERO4k met de aan/uit schakelaar die stuk was, hebben we vanmiddag gerepareerd. Dat was geen makkelijke klus ondanks dat er maar 3 soldeerpunten op zitten.   Nu Het VTI image 15.0.0.4.x er nogmaals nieuw op gezet en de reeds correcte zenderlijst (uit andere ZERO4K met OpenPli) erin geplaatst. De RTBF zenders komen (op dit moment) perfect door en vallen niet weg, ik ben al meer dan een uur aan het kijken op zender Tipik.   Ik laat hem nu eens staan of die de eerste vrije training van Meggiko Formula 1 ook zonder uitval van ontvangst toont om 20:30.     
    • https://nos.nl/artikel/2587560-dave-ball-66-overleden-mede-oprichter-van-synthpopduo-soft-cell   Weer eentje die de 80 niet heeft gehaald.😶‍🌫️ 
    • En die hadden we aan de Duitsers te danken via een WO2. Daarvoor hadden we ook zomer- en wintertijd in Nederland.   Ik heb via Google het volgende overzichtje gevonden:   Nederland voerde zomertijd in voor 1940, voor het eerst tijdens de Eerste Wereldoorlog in 1916, en daarna elk jaar tot 1939. De zomertijd werd afgeschaft en er werd in de Tweede Wereldoorlog niet langer een normale zomertijd gehanteerd; de klokken werden in 1940 op Duits bevel één uur en veertig minuten vooruitgezet.    Zomertijd in Nederland voor 1940 1916:  Nederland voerde zomertijd in op 1 mei 1916, een dag na Duitsland, om kolen te besparen.    1916-1939:  In deze periode werd er elk jaar zomertijd ingevoerd, met verschillende data voor in- en uitschakeling, die jaarlijks bepaald werden.    1940:  Nederland zou in 1940 gewoon zomertijd invoeren, maar door de Duitse inval werd dit abrupt veranderd. Op 16 mei 1940 werd de klok omgezet van de Amsterdamse tijd naar de Midden-Europese Tijd (MET) en werd de zomertijd (MET+1) direct ingevoerd.    1943-1945:  Tijdens de bezetting werd er toch nog een zomertijd en wintertijd aangehouden.    Na 1940 1946: Na de Tweede Wereldoorlog werd de zomertijd afgeschaft.    1977: In 1977 werd de zomertijd opnieuw ingevoerd, dit keer vanwege de oliecrisis, met het idee om energie te besparen.   
    • Het grote misverstand, welke tijd de standaard tijd is. Ik vermoed dat veel mensen de zomer plezieriger vinden en daarom voorkeur geven aan de zomertijd.   Maar de wintertijd was de standaard tijd voordat men de zomertijd ging invoeren.
  • Nieuwe aanmaken...