Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.300 onderwerpen in dit forum

1. Pic Kaart 16lc84 ?????

• 6 reacties
    • 552 weergaven
  2. "Grijze" kaart

• 2 reacties
    • 649 weergaven
  3. Pink Plus !!

• 3 reacties
    • 571 weergaven
  4. Conax cam

• 2 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  5. Maagdelijke kaart te openen

• 3 reacties
    • 690 weergaven
    • 2 reacties
    • 490 weergaven
  6. Provider 004

• 1 reactie
    • 631 weergaven
  7. blokker soft werkt niet

• 1 reactie
    • 655 weergaven
  8. CAM hardware

• 0 reacties
    • 575 weergaven
  9. MC kaart acs 1.2

• 2 reacties
    • 387 weergaven
  10. help met secamosc

• 6 reacties
    • 509 weergaven
    • 4 reacties
    • 682 weergaven
  11. Conax/Viaccess

• 4 reacties
    • 647 weergaven
  12. M.C Kaartjes willen niet meer

• 0 reacties
    • 448 weergaven
  13. Uitgeschakeld irdeto

• 1 reactie
    • 463 weergaven
  14. Masque

• 0 reacties
    • 408 weergaven
  15. C 1.2 naar 0 1.2

• 0 reacties
    • 410 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  16. gold v 1.0

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven

• Tsja, je hebt waanzinnig goede machines..😎 Maar goed, als je ooit met een cassettedeck hebt opgenomen waarbij de firma de kop scheef heeft afgesteld is het wel super als je nieuwe deck dat kan aanpassen voor die oude cassettes. Dan kun je ze weggooien want ze klinken voor geen meter op een deck zonder aanpassingsmogelijkheden. Met aanpassingsmogelijkheden klinkt de muziek fraai en de Dragon die ik me nooit heb kunnen permitteren doet dit automatisch. Een kutmachine dus want je hebt andere die mogelijk andere dingen beter kunnen ook al doet hij zomaar iets en ook nog eens perfect. Dus de vraag was of de Sony dat al dan niet automatisch kan doen. En sinds de nieuwe berichten de Tandberg en Revox. En graag alleen over de cassettedecks. We hoeven het niet over studio-apparatuur te hebben.  
    • We zien het en iedereen kan het weten,  maar we kunnen er voorlopig verdomd weinig tegen doen zolang we niet zelf multimiljardair worden. Waar ik overigens geen behoefte aan heb.
    • Dank voor je bericht. Ik was sinds 1962 gefascineerd door het heelal en vond in hem iemand die nog een stap verder ging dan ik en dan ik me kon permitteren. Heb me er bijna dagelijks in verdiept en er les in gegeven. Een zeldzame jongen. Je hebt met zekerheid fantastische dingen met hem meegemaakt. Waardeloos dat hij al is overleden.
    • VU+ Duo2 met 2x twin tuners sat en HDD 1 TB en reeds professioneel herstelde voeding met goede condensatoren. Kan eventueel voorzien worden van het gewenste image en heeft nu openvix 6.7.20 erop staan.   Vraagprijs : 125 euro afgehaald   PS : wordt niet opgestuurd
    • Vandaag op de uitvaartdienst jullie blijk van medeleven overgemaakt aan de echtgenote en zus van Roland.Hun oprechte dank en waardering in deze moeilijke periode. De hommage van de leden van Volkssterrenwacht AstroLAB IRIS was indrukwekkend.Alles mooi ingekaderd met muziek van zijn favoriete radiostation "Caroline". Vele mooie herinneringen werden samen gekoesterd en bleven beklijvend hangen bij het te vroege overlijden van zo een fantastische en aimabele vriend. Jaren terug had hij bij zijn woning een prachtige observatieruimte in de tuin met astrokoepel gebouwd.Ik ben zo dankbaar voor de vele uurtjes die we er samen doorbrachten.Het firmament op deze manier en met zijn deskundige uitleg mogen beleven was fenomenaal. Telkens ik er nog voorbij kom zal ik denken aan één van onze favoriete groepen Pink Floyd.Ik hoor nu al de tonen uit die koepel weerklinken van "Shine On You Crazy Diamond" (Wish you were here).      
  • Nieuwe aanmaken...