Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.297 onderwerpen in dit forum

1. Autoupdate stoppen op goldwafer

• 1 reactie
    • 1,8k weergaven
  2. ZOXX september werkt

• 2 reacties
    • 526 weergaven
    • 0 reacties
    • 4,8k weergaven
  3. help key code niet goed telepiu

• 5 reacties
    • 803 weergaven
  4. PREMIERE????? Origineel??? 1 2

• 15 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. Seca Update

• 3 reacties
    • 600 weergaven
  6. Zoek MK 2A 6B XX

• 2 reacties
    • 4,6k weergaven
  7. geen update,s canal+ spanje ??!!

• 3 reacties
    • 892 weergaven
  8. ORF-Wien

• 1 reactie
    • 901 weergaven
  9. Datum loopt niet mee op 3.83

• 0 reacties
    • 528 weergaven
    • 4 reacties
    • 481 weergaven
  10. Discovery Channel

• 4 reacties
    • 636 weergaven
    • 5 reacties
    • 499 weergaven
  11. 5-in-1 seca kaart keys

• 5 reacties
    • 523 weergaven
  12. Absat+ Telepiù CyFra+

• 2 reacties
    • 542 weergaven
  13. pic24c

• 9 reacties
    • 770 weergaven
  14. RTL 4 \ 5 MET BLOCKER

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  15. Is er iets uitgevallen ?

• 3 reacties
    • 783 weergaven
  16. autoseca

• 13 reacties
    • 3,6k weergaven
  17. ik weet het niet meer

• 4 reacties
    • 539 weergaven

• Kijk eens even mensen wat een weertje hier! Daar kan zelfs Sprietje alleen maar van dromen.  Ik hoef dat gebrekkige weer uit Nederland niet meer. 😂😂 Zonneschijn puur. Dag in dag uit.   
    • https://www.cda.nl/kandidaten/?query=provincie-groningen   Noordoost Nederland ligt aan de periferie , volgens deze kaartjes, en krijgt alleen wat meer tegenwind rond15.00 uur. 😎🌬️  
    • @Skoopy Minimum 3 graden, wil volgens mij alleen maar zeggen dat je bij ontvangst van 2 dicht bij elkaar hangende satellieten (op minder dan 3° naast elkaar) de LNB's niet dicht genoeg naast elkaar kan zetten omwille van te weinig plaats. Dat is iets anders dan het bereik tussen de meest oostelijke en meest westelijke satelliet.  
    • Gaat me niet om die huur of aanschaf van die ip kastjes alleen ben ik weer afhankelijk van wat de provider aan restricties aan ons oplegt zoals beperkt aantal dagen terug kijken, reclame niet kunnen doorspoelen, opnames niet kunnen opslaan en dit meerdere keren terug kijken. Dit wordt ook meestal niet door de provider opgelegd maar door de bron dus een beperking en ik zie dit eerder als achteruitgang voor ons consumenten dan een vooruitgang.  Voor ons is de oplossing glas met DVBC de slimste oplossing om kaalslag van Ziggo op te lossen zo zie ik het, bovendien levert deze provider ook nog eens gewoon de mogelijkheid om je analoge tuner weer via dat coax netwerk aan te sluiten, al is dat geen vooruitgang maar vooral makkelijk.  
    • Dit staat er: Alle satellieten die zich op 26° in de geostationaire baan bevinden, kunnen worden ontvangen - ALLEMAAL MET DEZELFDE HOGE EFFICIENTIE!!! Rima schrijft dat hij een bereik van 37 graden heeft ingesteld 0,8w-36e. De schotel heeft een bereik van 49 graden maar de uitersten zullen minder sterk zijn.
  • Nieuwe aanmaken...