Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24293 onderwerpen in dit forum

• 28 reacties
    • 2.3k weergaven
  1. funkaart werkt niet in Matrix Rev

• 1 reactie
    • 775 weergaven
  2. Welke dag van de maand??

• 2 reacties
    • 963 weergaven
    • 15 reacties
    • 3.6k weergaven
  3. Poll wel of geen update met abo of settop. 1 2

• 17 reacties
    • 2.1k weergaven
  4. Penta 1.20 voor @sat 9500

• 6 reacties
    • 719 weergaven
    • 13 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.3k weergaven
  5. Irdeto 2 voor Seca 2

• 9 reacties
    • 2.5k weergaven
  6. 29 minuten a € 0,70 1 2 3

• 40 reacties
    • 7.4k weergaven
  7. seca 2 gehackt of niet?

• 11 reacties
    • 5.1k weergaven
  8. Onduidelijkheid over programmeren MR cam

• 8 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 45 reacties
    • 8.4k weergaven
    • 13 reacties
    • 1.8k weergaven
  9. welke cam is het beste in de xtreme

• 4 reacties
    • 797 weergaven
  10. POLL update juli 1 2 3

• 41 reacties
    • 5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven
    • 8 reacties
    • 5.2k weergaven
  11. Wat ontvang ik met welke CI-module?

• 1 reactie
    • 1.3k weergaven
  12. chipdrive micro 100

• 4 reacties
    • 3.1k weergaven

• Trump zit op die plek omdat een meerderheid van de Americanen voor hem heeft gekozen, dat is een feit. Deze Egotripper zit er maar voor een ding..... er zelf en zijn familie heel maar dan ook heel veel beter van worden. Hij droomt al van een nieuwe Trump Tower in Teheran en een Trump Resort aan de diverse kustplaatsen in Iran. Wanneer America mee gaat doen met aanvallen op Iran is dit zijn enige beweegrede volgens mij.
    • Treinsurfers tesamen OP een trein , wereldrecord idioot surfen , 1 way ticket to .... 6ft under !!     Leuke groepssport , bv , fietsen , wandelen , volleybal , .... Jammer !!
    • Hij is geëlektrocuteerd en ook dood. Dus uh die gestoomde ballen doen hem geen pijn meer. Tja jongens blijven stoer doen. Je kan beter een echte groepssport doen zoals voetbal of ijshockey. Social media ziekte speelt natuurlijk mee in het copy-cat gedrag.
    • https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/170140-bloedonderzoek-soorten-bloedtesten-waarden-bloedonderzoek.html Ze nam wel drie van die behouders, vandaar dat ik zei tegen haar Dracula is er niks tegen...   Maar men moet zich ook aanbieden om zo'n onderzoek te doen, vooral op leeftijd gekomen, zijn heel veel waarden uit je bloed belangrijk voor behandelingen. Ja je bent druk met je leven en toch moet je tijdig eens een goede checkup laten doen, de APK zal ik maar zeggen.     Wat eruit volgt zal je de arts vertellen "eventueel ook telefonisch" na dat de laboratorium gegevens klaar zijn met vervolg stappen te nemen of niet.   gewoon een tip voor de oudere jongeren           
  • Nieuwe aanmaken...