Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Nagravision boxkey

    • 6 reacties
    • 3,1k weergaven
  2. Wat is dit voor (kaart)?

    • 3 reacties
    • 3,6k weergaven
  3. magic kloon omgeprogd naar mr1.03 1 2

    • 15 reacties
    • 4,4k weergaven
  4. titanium card

    • 11 reacties
    • 3,6k weergaven
  5. Aston 1.04 naar andere codering?

    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. weer een gerucht of ??

    • 6 reacties
    • 2,6k weergaven
  7. fun files

    • 1 reactie
    • 1,5k weergaven
  8. Ned. zenders en Irdeto II

    • 3 reacties
    • 1,6k weergaven
  9. AXAS MODULE

    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  10. canal+ dk

    • 6 reacties
    • 1,6k weergaven
  11. astoncrypt 2 module

    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  12. satkoos

    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  13. Geblokkeerde kaart beschrijven?

    • 14 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  14. mm in dreamload ??

    • 8 reacties
    • 2,6k weergaven
  15. XXL niet meer te zien?

    • 6 reacties
    • 3,9k weergaven
  16. Waarom geen EPG 16/9 C+

    • 4 reacties
    • 1,7k weergaven
  17. Welke programmer

    • 6 reacties
    • 992 weergaven
  18. viaccess files

    • 2 reacties
    • 2,1k weergaven
  19. vraag over Skycrypt free x module

    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven


  • Berichten

    • Het ging over zonder airco. Die kunnen de meeste mensen zich dus niet veroorloven.   Bij een auto, voor de mensen die zich een auto kunnen veroorloven,  zonder airco gewoon de ramen open bij het rijden werkt prima tot je in de file staat , maar zelfs dan is de ramen open beter. Helaas heb je dan niet 4 emmers water in je auto voor jullie en de kinderen, wat prima zou werken.   Verhuizen  naar een woning aan de kust is idd een optie voor arme mensen in een flatje op 7 hoog  met de ramen op het zuiden.
    • Tip om bloedhete auto ff snel gebruiksklaar te maken. Eén raam volledig open draaien en kruiselingse deur 2 a 3 keer na elkaar snel open en dicht doen. Iets met druk - technisch kan ik het niet uitleggen, maar werkt.   Airco aan in de auto, maar ventilatie op hercirculatie (zoals wanneer je in een vervuilde tunnel rijdt) = motor moet minder hard werken en brandstof gebruik daalt.   Verder gewoon aan de kust gaan wonen. In mijn woning, 800 m van zee - met achtertuin uitzicht op uitgestrekte velden) is airco overbodig. 's Nachts ramen kruiselings open (overdag potdicht) en er is altijd een briesje. Zelfs gisteren niet boven 25 graden, terwijl het overdag 33 graden was.   
    • Het is erg simpel om bij hoge temperaturen je lekker te voelen als je op een hopeloze plek woont. Iets volkomen (bio)logisch dat ik leerlingen altijd aanraadde als ze in bloedhitte moesten studeren voor een toets/examen: Zet een emmer koud water naast je en hang er 1 onderarm in of zet een wasbak voor je en zet er je voeten met enkels in. Je bloed wordt gekoeld en daarmee je lichaam en je hebt geen enkel probleem bij het studeren.
    • Je moet AI (in mijn geval chatgpt) dan ook voor de juiste dingen gebruiken.   Zo had mijn mooie photinia mooi afgeronde beten. Één foto uploaden en 5 seconden later wist ik precies dat het om een snuitkever gaat en vooral hoe ik het probleem kan aanpakken.   De echtgenote wil volgend jaar op familiebezoek in Denver. Chatgpt wist precies te zeggen vanuit welke luchthaven en wanneer precies je het best (budget tickets/klimaat etc) dat kunt doen.   Zonne allergie (mezelf) en chatgpt weet precies te zeggen welke zonnecreme voor mijn huidtype meest geschikt is.   Statistieken van Russisch gasinvoer (nog steeds!!!) in België (Zeebrugge), dan is chatgpt je vriend.   Van mij hoor je dus niks fout over AI, maar je moet het op de goede manier gebruiken.   Intussen Back on Topic   Ik twijfel nog steeds aan die batterij, qua prijs kwaliteit nog niet echt op punt. Of vergis ik mij??
    • Inmiddels buiten 29,  binnen in de woonkamer 26.  Krijg je als je veel voor de buis gaat zitten om series te bekijken omdat tuinwerk apekool is. Met 2 ramen tegenover elkaar open was het vanmorgen 22 graden binnen.  Misschien maar een paar horren bijmaken, want ik heb de pest aan steekmuggen die mij altijd moeten hebben. M'n lief kan een uur bloot op bed gaan liggen en ik kom erbij met een arm boven het laken en heb vervolgens 3 gigantische jeukplekken met 30 cm uitstraling.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...