Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.296 onderwerpen in dit forum

1. Inbouw Mastercrd II

• 1 reactie
    • 537 weergaven
  2. Multivision ongecodeerd ???

• 8 reacties
    • 2k weergaven
  3. nieuwe programmer

• 3 reacties
    • 686 weergaven
  4. x-zone

• 8 reacties
    • 2k weergaven
  5. tps crypt

• 2 reacties
    • 725 weergaven
  6. chipcat en windows xp

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  7. PICBasic PRO 2.41

• 0 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 3,1k weergaven
  8. gold kaart

• 4 reacties
    • 1,5k weergaven
  9. nieuwe prog

• 6 reacties
    • 772 weergaven
  10. Aanschaf magic module

• 7 reacties
    • 1,4k weergaven
  11. Goldkaart op magic module

• 9 reacties
    • 805 weergaven
  12. Seca 2 Emulator werkt het?

• 3 reacties
    • 3,3k weergaven
  13. seca on pace

• 2 reacties
    • 789 weergaven
  14. waar cardwizzard te downloaden???

• 2 reacties
    • 740 weergaven
  15. MagicModule

• 1 reactie
    • 660 weergaven
  16. Magic Module.

• 4 reacties
    • 754 weergaven
  17. Declink AMD processor

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  18. vraag! Eeprom intersat? 1 2

• 26 reacties
    • 7k weergaven
  19. Gold-card

• 2 reacties
    • 760 weergaven

• de ene heeft het nodig de andere niet, het is persoonlijk bij iedereen, er zijn er dat het nodig hebben dat vele GB per dag moeten uploaden voor hun werk van thuis uit en dan heb je met de telenet 40mbps upload niks aan, dan zit je er heel lang aan bezig om iets up te loaden, met fiber heb je al tot 8000mbps upload bij proximus en neven providers zoals Fastfiber. en heb eens de rekening gemaakt, met alles apart te hebben thuis van telefoon en tv en internet zit ik nog steeds goedkoper dan proximus en telenet en met glasvezel van 8500/2500 (en ik merk echt het verschil als ik iets moet uploaden of downloaden) en heb dit dagelijks wel nodig voor werk en hobby. iemand die zegt dat die het niet merkt heeft het nog nooit gehad. (moet er wel bij zeggen, het netwerk is ook 10G voorbereid en de pc ook, dus merk het echt wel). en als telenet nog mee wil met de concurrentie dan moeten ze wel kappen in de DVB-C capaciteit, er is geen andere optie om hun netwerk sneller en stabieler te houden, er gebruiken nog 2 providers die kabel bandbreedte hé voor internet (is eigenlijk 1 bedrijf van orange, maar de meeste in de straat weten dit zelf niet). Telenet heeft in Vlaanderen nooit iets gedaan aan upgrade kabel, ja tot 850Mhz maar nu zitten ze met de gebakken peren dat ze nog hoger moeten tot 1000Mhz om toch nog de kabel stabieler te krijgen en wat meer snelheid te geven. grappige is, bij Orange krijg je 50mbps upload, bij telenet maar 40mbps, maar door teveel klanten dat overlopen naar orange wordt er meer bandbreedte gebruikt en zijn er problemen.
    • Tja, dat zal verschillen. Maar.... Een update voor mijn auto is tegenwoordig ruim 35 Gig en ik heb er 2 voor de deur staan, die ieder hun eigen unieke update krijgen, 4 keer per jaar. In het adsl tijdperk duurde 1 update ruim 10 uur.
    • 1 Gigabit/seconde voor internet, ik zou niet weten wanneer ik dat nodig heb. Hoeveel 4K films kun je dan tegelijk streamen? Ik zit op 100 Mbit/seconde, en dat is al meer dan voldoende, ik denk dat men mensen gek maakt met altijd maar hogere snelheden te beloven.
    • Probleem is dat je straks gewoon geen opties meer hebt voor broadcasting. Satelliet, kabel en antenne deden dat, Proximus heeft altijd streaming gebruikt. Bij TV Vlaanderen zie je steeds meer zenders die via IP aangeboden worden, dus dat is streaming. Kabel gaat ook steeds meer over naar streaming. In Vlaanderen is er geen antenne aanbod meer. Kortom, binnenkort zit alles op streaming.
    • Wie vraagt eigenlijk naar altijd maar hogere snelheden? Mij lijkt het gewoon dat streaming meer controle in handen geeft van de providers dan broadcasting. Ze weten altijd dat gebruiker xyz naar pqr kijkt, en dat kan dus ten allen tijde gefactureerd worden, en men kan de mogelijkheden inperken zoveel men wil.
  • Nieuwe aanmaken...