Ga naar inhoud

zeeteefje

Leden
  • Aantal items

    643
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over zeeteefje

  • Titel
    Sat4all Freak

Recente bezoekers van dit profiel

1991 profielweergaven
  1. Rechtstreeks aansluiten op de LNB zonder tussenkomst van switch. Als je dan wel beeld hebt weet je waar je moet zoeken. En als je dan nog steeds geen beeld hebt ook.
  2. Nee, dat is i.i.g. bij mij alleen het royaal pakket. Ik betaal royaal en ontvang alleen royaal.
  3. Denk het niet. Ik heb het royaal pakket met D900000000000000.
  4. Je denkt toch niet serieus dat die kaarten alle sleutels voor de komende vier jaar op voorhand op de kaart hebben staan? Ik heb in één maand al 52 shared emm's ontvangen, ik neem aan 52 sleutels. De kaart is inderdaad vier jaar geldig, maar zal toch echt z'n updates moeten krijgen om te blijven werken. Ik kan niet zien voor welke provider de kijkrechten moeten worden aangepast hetgeen niet werkt. Wellicht is het gewoon de 'één maand gratis alle zenders' van het BIS pakket die omgezet moet worden. Maar de BIS provider werkt niet via een softcam.
  5. Hier geen wijziging. Was D9, nog steeds D900000000000000.
  6. Na een maand probleemloos draaien begin ik vandaag update errors te zien in de log van mijn Fransat kaartje: Fransat [viaccess] set subscription cmd: 2021/02/18 08:37:58 5F165F18 r (reader) CA 18 01 01 0A 2021/02/18 08:37:58 5F165F18 r (reader) Fransat [viaccess] set subscription data: 2021/02/18 08:37:58 5F165F18 r (reader) F0 08 F9 7E A3 1A 83 B8 2C 70 2021/02/18 08:37:58 5F165F18 r (reader) Fransat [viaccess] update error: 67 00 Hebben anderen dit ook?
  7. Juist als slechts één frequentie, of enkele, niet goed wordt ontvangen zit het probleem meestal in een/de kabel. Door misaanpassing ontstaan staande golven die specifieke frequenties laten uitdoven. Zit op die frequentie geen transponder, merk je niks. Zit daar wel een transponder, dan valt die weg. Vervang de verdachte kabel maar eens met een nieuwe die je even los laat liggen om te testen. Schakel je naar een andere opstelling, dan verschuiven de problemen naar een andere frequentie. Het hoeft overigens niet de lange kabel te zijn die de problemen veroorzaakt, het kan ook het korte stuk zijn
  8. Je 'hoofd IP' is uiteraard van je modem/router, en niet van je ET10000. En dat is maar goed ook, het duurt geen 10 seconden voordat zowat de hele wereld begint mee te kijken met jouw ET10000 zodra je die open zet op het internet. Vervolgens gebruiken ze je ET10k om al je ander apparatuur te benaderen en van malware te voorzien in de hoop dat ze je bankrekeningen kunnen plunderen en je apparatuur kunnen inzetten in een botnet om anderen weer mee te besmetten. Dat duurt iets langer, een minuutje ofzo. Er is maar één regel: Niet doen, gewoon niet.
  9. Ja, maar als onderdeel van de carrousel. Je moet dus wachten tot de uitzending van TV Drenthe aan de beurt is, het is niet 'live'.
  10. 1817 mappen naar 0100 in oscam werkt inderdaad goed. Het is wellicht beter om niet alles te mappen, maar alleen RTV Drenthe: M: 1817:00006A:524f 0100:00006A
  11. Zonder Joyne was de losse smartcard vermoedelijk al afgeschaft. X blijft >0 zo lang Joyne bestaat.
  12. Dat is uiteraard bekend, maar het is wel de reden dat Joyne klein blijft. Zodra CanalDigitaal de losse smartcard afschaft rent iedereen naar Joyne. Die schaffen ze dus nooit af zo lang Joyne bestaat.
  13. Het security board is toch al lang niet meer actief? Die controle is al jaren geleden uit de image gesloopt. Zie de melding bij OpenPLi van april 2018.
  14. @adriEr worden door dealers uitsluitend nieuwe PC6 kaarten verkocht. Mijn net gekochte kaart was zelfs nog tot eind 2022 te activeren volgens de verpakking. Wat er door privé personen op internet wordt aangeboden staat daar natuurlijk buiten, maar volgens mij werken PC5 kaarten inmiddels niet meer.
  15. Ja, maar die Fransat kaart biedt dus niks meer aan kijkgenot dan een ontvanger die de multistream transponders op 5 west FTA kan ontvangen ook zonder kaart al biedt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.