Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.298 onderwerpen in dit forum

1. Nieuwe attack c+?

• 4 reacties
    • 352 weergaven
  2. Mastera - II programmer

• 2 reacties
    • 399 weergaven
  3. nagra

• 0 reacties
    • 468 weergaven
  4. Mastercrd2PC

• 2 reacties
    • 973 weergaven
  5. kina patch voor freecam 2.18

• 1 reactie
    • 541 weergaven
  6. kit 16

• 1 reactie
    • 539 weergaven
  7. Multichoice Card

• 1 reactie
    • 412 weergaven
  8. freecam

• 9 reacties
    • 1k weergaven
  9. funkaart

• 4 reacties
    • 527 weergaven
  10. Testen 14 povider

• 6 reacties
    • 403 weergaven
  11. radio files

• 0 reacties
    • 271 weergaven
  12. 6in1edit

• 0 reacties
    • 1,9k weergaven
  13. Tandberg

• 2 reacties
    • 617 weergaven
  14. Mastera - II programmer

• 0 reacties
    • 406 weergaven
  15. kina patch voor freecam 2.18

• 2 reacties
    • 705 weergaven
  16. Multipro of Mastra III

• 1 reactie
    • 567 weergaven
  17. Cam in Laptop

• 1 reactie
    • 355 weergaven
  18. cinenova 1 en 2

• 1 reactie
    • 478 weergaven
  19. Premiere World op SECA systeem 1 2

• 15 reacties
    • 1,2k weergaven
  20. moscas op fun

• 13 reacties
    • 724 weergaven

• kees321,  bedankt hiervoor. Ik was wel op deze site geweest, maar wist niet te handelen, maar met deze 2 files kom ik wel verder. Ik heb nu de file daar geupload, en wacht op de prijzen en levertijd.   Als het wat wordt, hoor je het !!  
    • Als ik goed kijk zie ik toch wel verschillen.  Jouw screenshot toont 7 zenders die feeds lijken te zijn.  ik vind 19 zenders waaronder ook een aantal met reguliere uitzendingen zoals Kurdistan24 Shams TV, AVA, Pars TV.    Als ik exact dezelfde instellingen overneem ontvang ik maar een zender en ook minder transponders. NHL service 5 is dan de enige zender.  ik mis er dan een aantal.  Dat is toch niet de bedoeling?
    • Dankjewel Satfeeds-DX.  Met die instelling is de melding weg en heb ik dezelfde resultaten.    is OpenATV de beste optie om feeds te hunten? 4:2:2 mis je hier helaas. 
    • Bij het artikel zie ik dit : =============== Gerber bestand De PCB bij dit artikel is als Gerber file beschikbaar gesteld. Elektor Members kunnen exclusief deze files gratis downloaden en gebruiken om de PCB zelf af te drukken met geschikte apparatuur óf de Gerber te laten drukken via een dienstverlener. Elektor kan u bijvoorbeeld de PCB Service van onze partner Eurocircuits van harte aanbevelen of AISLER.   150161-PCB.pdf 150161-1_power_supply_gerber_v110.zip
    • Het blijft vreemd, dat als tuner A een motor heeft en tuner B géén eigen motor heeft, dat dit probleemloos zou werken met de instelling "tuner B = gelijk aan tuner A".   Lijkt me sterk, dat je dan tegelijkertijd bijv. 23E kan kijken, en bijv. 28E kan opnemen.   Maar goed, ik heb geen ervaring met OpenPLI.   Groet, A33
  • Nieuwe aanmaken...