Ga naar inhoud


DigisatBelgium

Lid
  • Items

    80
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Limburg, België
  • Interesses
    SAT TV, Multimedia, IPTV, APPTV

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

DigisatBelgium's prestaties

  1. Verenigd Europa maar dan wel met televisiegrenzen? Als CanalDigitaal/Canal+ geen Belgische kijkers meer wil zullen veel abonnementen ook stopgezet worden en minder inkomsten. Bovendien gaat er dan op illegale wijze verdergekeken worden zonder 1 cent te betalen! Alles hangt af van de aanbieder. In Nederland mag er trouwens ook niet gekeken worden naar de Vlaamse commerciële zenders zoals vtm. Toch kan dat ook via Satelliet of IPTV. Maar ok, we gaan toch (hopelijk) de klok niet 30 jaar terugdraaien?
  2. Allemaal wat dubbelzinnig: Je hebt bijvoorbeeld een abonnement bij Canal Digitaal. Je kan dan ook kijken via de Canal+APP maar niet inloggen als klant bij Canal+, enkel via CanalDigitaal.nl... Je kan in het buitenland kijken via Satelliet en de gekoppelde CanalDigitaal APP / Canal+APP maar enkel een APP abonnement is dan weer niet mogelijk in het buitenland (bv Belgie) als je geen Nederlands adres hebt. enz. enz... Er zou wat duidelijkheid moeten komen of veel mensen gaan anders naar het illegale IPTV...
  3. Gebruik je de Canal Digitaal TV App al? Deze werkt binnenkort niet meer. Download de CANAL+ app nu in jouw appstore en log in met je Canal Digitaal inloggegevens.
  4. Heeft Telenet TV nog wel een toekomst? Al 50 jaar dezelfde zenders en nog niet van de prijzen gesproken! Iedereen kijkt toch gratis via APP of IPTV of satelliet 🙂
  5. Ik ben abonnee bij CanalDigitaal (vanuit Belgie), had ook enkel een testbeeld tijdens de wedstrijd. Bij Tv Vlaanderen zou dat inderdaad niet mogen!
  6. Ook meer abonnementsgeld voor het "Riant" pakket? * SAT TV sedert 1994 (Astra19+23) * ABO CanalDigitaal Riant
  7. Tja België is een groot probleem altijd geweest voor satelliet-markt om volgende redenen: - 100% is bekabeld in België zowel coax of glasvezel / telefoonlijn - In het verleden hebben ze al eens aanbieders geweigerd in België zoals Multichoice die vertrekken moest naar Afrika - De (Vlaamse) overheid moeit zich teveel met de de media: Alles was in handen van 1 aanbieder (Telenet) en satelliet-ontvangst werd de kop in gedrukt. Ik hoop inderdaad dat streamingsdiensten niet "verboden" gaan worden en op die manier toch alles kunnen blijven bekijken. Je weet nooit met de "Censuur" van de Overheid.
  8. IK kan gewoon inloggen met mijn bestaand CanalDigitaal Profiel (Abonnement "Riant"/basis) en kan zowel inloggen bij CanalDigitaal.nl als Canalplus.nl
  9. Ik kan inloggen op de CanalDigitaal EN de Canal+NL website. Heb wel een satelliet-abonnement (RIANT), woon in België. De Canal+APP werkt ook bij mij correct
  10. UPDATE 16/02/2024: Bij mij is de CANAL+ app beschikbaar, en ik woon in België:-) Ik kan gewoon inloggen met mijn adres en wachtwoord van CanalDigitaal app:-)
  11. Dus kijkers die geen schotel hebben/kunnen/mogen plaatsen in het buitenland zijn niet zeker of ze toekomstgericht nog kunnen kijken via de APP...We zullen maar afwachten wat het gaat worden zeker? Als CanalDigitaal hun APP ook gaat blokkeren voor buitenland zullen zo zowiezo veel klanten gaan verliezen.
  12. Ik haat Vlaamse commerciële zenders, ik kijk daarom enkel naar de Nederlandse zenders 🙂
  13. Dus hoelang gaat het nog mogelijk zijn om via satelliet nog in België naar de Nederlandse zenders te kijken als ze al moeilijk doen over de APP in het buitenland? Binnenkort terug naar af? Geen Nederlandse zenders meer in België? En dat voor een buurland (!) 😂 Dan is enkel illegaal nog mogelijk...
  14. Laat me raden...politieseries van 40 jaar geleden? Daar zitten we zeker op te wachten, laat staan voor te betalen! 🤣
  15. Iemand nog dit probleem? Sedert 1 december 2023 ontvang ik geen maandelijkse update meer van de uitzendrechten. Heb nooit eerder problemen hiermee gehad, ben al 3 kaar klant en alle facturen zijn betaald (met bevestiging van Canal Digitaal) maar toch ontvang ik de laatste 2 maanden niet op tijd de verdere activatie van mijn smartcard. Heb zelf ook via de website van Canal Digitaal kaart geheractiveerd (en tv aan laten staan) maar blijkt ook niet helpen. Is dit een probleem bij Canal Digitaal zelf of hebben nog meer kijkers hetzelfde probleem?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...