Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.051 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  1. gezocht Settinglijst 28

• 7 reacties
    • 1,7k weergaven
  2. Slechte ontvangst van RTCG op 5 West?

• 3 reacties
    • 874 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 738 weergaven
    • 1 reactie
    • 902 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
  3. nieuwe provider Polen

• 14 reacties
    • 7,5k weergaven
  4. The Box op TMF frequentie??

• 4 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 683 weergaven
    • Sat4all vriend

nieuwe moldavische zenders

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 947 weergaven
  5. Fouten bij het verzenden van bestanden

• 2 reacties
    • 667 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  6. EPG lijst voor Sky UK filmkanalen

• 0 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  7. ABS-CBN TFC2 FTA ?

• 2 reacties
    • 1,5k weergaven
  8. Orbit en/of lider TV

• 2 reacties
    • 783 weergaven
    • 1 reactie
    • 888 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,6k weergaven
  9. Kanaal zonder logo...

• 9 reacties
    • 1,5k weergaven

• Nee 🙂 Voor mijn CO2 laser gebruik ik gewoon in de negatieve aansluiting een simpele stroom meter tot 50mA. Allemaal laagspanning. De spanning over de meter is max een paar mV 😉   De oplossing die je nu hebt gemaakt werkt ook. Maar je loopt het risico dat bij het aanzetten een deel niet ontsteekt. Dan moet je misschien een paar keer proberen 😉 
    • En dan maakt de spanning niks uit?    Zo leer ik nog eens wat 👍🥳   Enfin, ik heb een oplossing gevonden. Ik had voor de oude trafo een omzetter gekocht van 220 naar 110 volt omdat ik hoopte dat ik die trafo gemaakt kreeg.   Ook had ik een 3kv/30mA trafo besteld maar er kwam een 5kv/30mA aan.   De neon sign bestaat uit 3 neon buizen. Eerst had ik ze zoals het hoort in serie gezet en op de "verkeerde" trafo die 220/110 omzetter aangesloten. Resultaat was dat  de "COR" van de corona letters erg zwak waren. Dus nu heb ik de papagaai  en corona parrallel gezet en nu brandt de hele sign mooi. De "COR" brandt nog steeds zwakker als de rest maar niet storend. En alles blijft mooi koel dus dan kan er ook niks verbranden 😁 nu Nog de trafo en alle bedrading fatsoeneren  
    • hier ook gewoon uitgezet 2x antwoord en alles blijft gewoon werken zonder die poespas dat ze door je strot willen duwen
    • Ik kreeg die vraag ook toen ik was ingelogd op Gmail. Gewoon "niet gebruiken" aangevinkt en op de volgende vraag of dat ook voor ander Google dienst moest, weer op "niet gebruiken"' geklikt. Als je het later wel wilt gebruiken kan je bij je Google account instellingen het altijd nog inschakelen.   PS De vraag heeft niets met Windows, Android, of iOS te maken. het is puur een vraag van Google.
    • Conny is in Noord Amerika een normale naam voor mannen.  Mijn baas bij Global TV heette zo. 
  • Nieuwe aanmaken...