Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.055 onderwerpen in dit forum

1. Geen Nickelodeon in de zenderlijst

• 7 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 891 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. nieuwe thaise zender FTA

• 3 reacties
    • 861 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. digix channel editor

• 0 reacties
    • 846 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 713 weergaven
  4. Weather *DELETED*

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  5. France 2 = Antenne 2?

• 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. is bij provider Csat Jetix weg?

• 2 reacties
    • 772 weergaven
    • 11 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 944 weergaven
  7. waar vindt ik Pakistaanse zenders

• 2 reacties
    • 1,9k weergaven
  8. filipijnse zenders

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 612 weergaven
    • 2 reacties
    • 563 weergaven
    • 1 reactie
    • 600 weergaven
    • 0 reacties
    • 783 weergaven

• Tijdens IBC2025 presenteren NPO en Broadcast Partners een live 5G Broadcast-uitzending, waarbij de nieuwste ontwikkelingen in mediaverzending via de lucht worden belicht en een landelijke veldproef in Nederland wordt aangekondigd die in het vierde kwartaal van dit jaar zal beginnen.   5G Broadcast maakt het mogelijk om live tv, radio en mediacontent via de lucht direct naar smartphones te verzenden zonder mobiel datagebruik en zonder afhankelijkheid van mobiele telecomnetwerken. De technologie gebruikt een aparte frequentieband om één signaal efficiënt naar alle gebruikers tegelijkertijd te verzenden. Aangezien de verspreiding van de media volledig onafhankelijk werkt van internet en mobiele infrastructuren, is de technologie uitstekend voor toekomstige noodcommunicatie; en is al compatibel met de huidige LTE (Verder Versterkt) standaard en kan relatief eenvoudig worden geïntegreerd in toekomstige smartphones.   Van 12 tot 15 september zal de tv-zender NPO 1 en de radiozender NPO 3FM worden uitgezonden vanaf de 150 meter hoge Cellnex RAI Amsterdam-toren. Het signaal is zowel binnen als buiten op compatibele apparaten in het IBC-complex te ontvangen.   https://www.broadbandtvnews.com/2025/09/12/5g-broadcast-live-at-ibc2025-dutch-field-trials-on-air/?mc_cid=f646f057e1&mc_eid=81e698e4f0
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 3C-23,5° Oost: De VTM themazender VTM Life wordt maandag 15 september om 15.30 alweer omgedoopt tot VTM Xmas tot en met 4 januari 2026
    • SES onthult logo - SES rebranding Satellietoperator SES heeft , na de fusie met Intelsat , een rebranding aangekondigd en een nieuwe visuele identiteit onthuld https://www.ses.com/ready-to-soar/
    • De VTM themazender VTM Life wordt maandag 15 september om 15.30 alweer omgedoopt tot VTM Xmas tot en met 4 januari 2026  
    • Dit is inderdaad een goed merk. Ik ben nu aan het overstappen van een interne hard schijf, naar een externe USB SSD van 1Tb. Werkt goed met de VU+Duo. De bedoeling is dat ik die op mijn andere box (VU+Solo) (die staat in Spanje) ga aansluiten, dan kan ik alle opnames die ik hier gemaakt heb meenemen. Ben benieuwd.  
  • Nieuwe aanmaken...