Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.972 onderwerpen in dit forum

1. [07ºE] Piano-concert

• 0 reacties
    • 234 weergaven
  2. [07ºE] Mooie testkaart

• 4 reacties
    • 369 weergaven
  3. [07ºE] Verslaggever

• 5 reacties
    • 513 weergaven
    • 0 reacties
    • 271 weergaven
  4. [12,5ºW] Verslaggever

• 0 reacties
    • 286 weergaven
  5. [10ºE] PIN K

• 1 reactie
    • 441 weergaven
  6. [08ºW] Sport-gesprek

• 0 reacties
    • 278 weergaven
  7. [08ºW] Verslaggever

• 1 reactie
    • 221 weergaven
    • 0 reacties
    • 409 weergaven
    • 1 reactie
    • 328 weergaven
  8. [01ºW] Sportwedstrijd

• 1 reactie
    • 512 weergaven
  9. [01ºW] Testkaart

• 0 reacties
    • 307 weergaven
  10. [16ºE] Verslaggeefster

• 0 reacties
    • 336 weergaven
  11. [16ºE] Verslaggever

• 0 reacties
    • 349 weergaven
    • 0 reacties
    • 199 weergaven
    • 0 reacties
    • 311 weergaven
    • 2 reacties
    • 642 weergaven
  12. [01ºW] Sportverslaggever

• 1 reactie
    • 320 weergaven
    • 0 reacties
    • 184 weergaven
    • 0 reacties
    • 303 weergaven

• Ik heb dat bakje gekocht om te testen en ook een update ontvangen. Deze box is een hybride dus Android en DVB-S2. Je kunt hier prima mee opnemen maar……. Deze box heeft géén kaartlezer!!!! Je moet gebruik maken van een CI module. Deze werken overigens prima. Het toestel kent een FastScan functie maar deze werkt uitsluitend in DiseqC 1.0 mode (4 satelliet posities) en het enige forse nadeel is dat er geen mogelijk is om via een PC kanaallijsten te wijzigen. Heb bij de leverancier om het gegevensformaat gevraagd, maar geen reactie. Het draait uiteraard niet op Enigma2 maar een gesloten Linux variant. Als leuke extra is de Bluetooth AB waarmee je ook de TV kunt bedienen   In het dagelijks gebruik werkt hij prima.     
    • Als ze nu eens beginnen om een modulerende kernreactor te ontwerpen dan kunnen alle zonnepanelen en parken gewoon door blijven leveren. Dan is 1 probleem al opgelost.   En dan voldoende centrales bouwen dan zijn de pieken ook behapbaar als de kabels zijn"opgedikt".   En de windturbines eruit, dat zijn zéér onrendabele subsidievreters aldus Lidewij de Vos en dat klonk zéér plausibel en kost de gemeenschap een vermogen.
    • Stikstof, één grote verSTIKkende farce.
    • Die ga ik dan sowieso uitproberen, dank voor de tip.
    • Mijn eerste CR10 had ik er na een jaar al uit. Ik heb daar adapters mee geprint zodat ik heel goedkoop elektrische rolgordijnen mee kon makenKocht een alu buis, maakte 2 adapters, kocht een goedkope buismotor en een los doek. Ik heb er ook veel mensen mee geholpen om dingen te printen die niet te koop zijn. Ook voor mij zelf. Ook bijvoorbeeld beugels voor mijn stofzuigerslang, stang en mond aan de binnenkant meter deur. Ook diverse behuizingen op maat gemaakt. De tweede Creality heb ik nu een jaar ongeveer, die heeft nog niet zoveel opgebracht. Maar ook met deze printer met name maatwerk gemaakt die niet te koop zijn.     Daar ontwerp ik ook alles mee, is wel online en jij wilde offline.
  • Nieuwe aanmaken...