Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

1. [10ºE] Testkaart France2

• 0 reacties
    • 342 weergaven
  2. [10ºE] Studiogesprek

• 0 reacties
    • 283 weergaven
  3. [10ºE] v laggen

• 0 reacties
    • 391 weergaven
    • 0 reacties
    • 428 weergaven
  4. [10ºE] Kaart mmg

• 0 reacties
    • 353 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
  5. [10ºE] Tgrt reportster

• 0 reacties
    • 273 weergaven
    • 0 reacties
    • 531 weergaven
    • 0 reacties
    • 382 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 652 weergaven
  6. [10ºE] The world game

• 0 reacties
    • 306 weergaven
    • 0 reacties
    • 285 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
    • 2 reacties
    • 469 weergaven
    • 0 reacties
    • 296 weergaven
    • 0 reacties
    • 461 weergaven
  7. [07ºE] Ergens op receptie

• 0 reacties
    • 262 weergaven
    • 2 reacties
    • 405 weergaven
    • 0 reacties
    • 355 weergaven

• Odido stuurde gegevens over de apparaten die aan routers van klanten zijn gekoppeld naar de Verenigde Staten zonder dat zij hierover werden geïnformeerd. De gegevens terecht bij het Amerikaanse AI-bedrijf Lifemote.   Het gaat onder meer om zogeheten MAC-adressen. De Odido-router stuurde de MAC-adressen van apparaten die op jouw wifinetwerk zijn aangesloten door naar het Amerikaanse AI-bedrijf Lifemote. Ook de namen van apparaten op het netwerk worden naar de Verenigde Staten verzonden, zoals ’Telefoon van’ of ’Apple TV in de woonkamer’.   De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) benadrukt dat het verzamelen en/of doorsturen van persoonsgegevens niet zomaar mag. „Organisaties mogen niet zomaar persoonsgegevens verstrekken (doorgeven) aan andere organisaties of personen.
    • Hun laatste bericht was dat ze inderdaad via die middengolf frequentie 1467 kHz regelmatig gaan uitzenden.  Dat is leuk en interessant en kan ik mijn AM ontvanger weer nieuw leven inblazen.  Dan is te hopen dat ze dat niet op dat late uur 23h-24h gaan uitzenden want ik blijf er niet voor op.  En dan de footprint is op 325°. Dat is richting Engeland.  Dat zal een loeiharde ontvangst in Engeland geven maar als je op de zijlobben woont een hoop fading.  Maar…..dat hoort er zo bij met de middengolf. Was met Radio Luxemburg niet anders. 
    • Net de programmalijst & playlist bekeken !! Ben benieuwd , hopelijk wordt een AM radioontvangst in België weer wat zinvol !! www.radiosix.com/popup.html 't Zou leuk zijn mochten ze ook bij ons LPAM zenders toelaten !! PS: 1000KW Is geen LPAM , maar wel HPAM 😁📻 Een conculega voor Caroline , wel met een fraktie meer vermogen !!   Ik heb die al wel eens gehoord via SW !!
    • Toch flink wat werk om alles goed vast te zetten.
  • Nieuwe aanmaken...