Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.935 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 283 weergaven
    • 0 reacties
    • 251 weergaven
    • 0 reacties
    • 486 weergaven
    • 0 reacties
    • 690 weergaven
    • 0 reacties
    • 320 weergaven
    • 0 reacties
    • 429 weergaven
    • 0 reacties
    • 212 weergaven
    • 0 reacties
    • 333 weergaven
    • 0 reacties
    • 332 weergaven
    • 2 reacties
    • 363 weergaven
    • 0 reacties
    • 283 weergaven
  1. [08ºW] Basebal uit nederland

• 0 reacties
    • 462 weergaven
  2. [07ºE] start autorally

• 0 reacties
    • 404 weergaven
  3. [16ºE] opnames sky news

• 0 reacties
    • 289 weergaven
    • 0 reacties
    • 289 weergaven
    • 0 reacties
    • 228 weergaven
  4. [24.5ºW] Paardekoets parade

• 0 reacties
    • 409 weergaven
    • 1 reactie
    • 455 weergaven
    • 0 reacties
    • 247 weergaven
  5. [01ºW] Millitaire optocht

• 0 reacties
    • 366 weergaven

• Autocad. En ik vind het leuk om het enerzijds allemaal uit te zoeken maar ook het tekenen daarvan.   En!!! Er kan op geschoten worden met wellicht tips...   Het voordeel van uittekenen is dat waarschijnlijk de inbouw van type 2 wel eens kortjes bij dichtjes zit maar dat zie ik morgen.
    • NLZIET heeft haar aanbod uitgebreid met de streamingdienst BBC NL+ van de Britse publieke omroep BBC. Daarnaast zijn er extra kinderprogramma’s beschikbaar gekomen in het on-demand aanbod.   https://www.nlziet.nl/nl/persbericht/nlziet-breidt-verder-uit-met-bbc-nl-en-kindercontent/
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Türksat - 42° Oost: De nieuwe 11.345 V 3/4 29.750 -transponder die op de Türksat 5B-satelliet is geactiveerd, is een kopie van het 11.180 H-pakket op Türksat 3A. Dit betekent dat de overdracht van Türksat 3A-pakketten geleidelijk is begonnen. Het Cyprus-pakket zal naar verwachting op 25 juli naar Türksat 4A worden overgedragen. bron:https://www.turkeyforum.com/
    • Nu had ik wel weer de TV Stream op Manjaro Linux, nadat ik de addon voor DRM op firefox geladen had. Er zit echter nog een bug in qua geluid op de poort hoofdtelefoon, die wil geen audio / geluid afspelen naar mijn versterker. Dus even een andere distro genomen. Op openSUSE is dat DRM standaard geïmplementeerd, dus heb ik die nog eens getest en ja zonder extra's werkt daar de Ziggo Go TV website meteen.   Je krijgt eenmalig een pop-up DRM inschakelen en dan werkt het.   Overigens op Opensuse is middels smb en nfs nu ook weer de NAS opgenomen in de verkenner.       is makkelijk om snel te kopieren en/of verplaatsen van bestanden
  • Nieuwe aanmaken...