Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.943 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

[08ºW] Zeer mooie testkaart (Karbala_Path_1)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 322 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 246 weergaven
    • Sat4all vriend

[08ºW] TV Show en direct : Klassieke muziek

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 269 weergaven
    • 0 reacties
    • 279 weergaven
    • 1 reactie
    • 275 weergaven
  1. [10ºE] Testkaart

• 0 reacties
    • 395 weergaven
    • 0 reacties
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 296 weergaven
    • 0 reacties
    • 206 weergaven
    • 0 reacties
    • 378 weergaven
  2. [10ºE] In een studio.

• 0 reacties
    • 323 weergaven
  3. [16ºE] Man geeft uitleg.

• 0 reacties
    • 324 weergaven
    • 0 reacties
    • 254 weergaven
    • 0 reacties
    • 347 weergaven
  4. [08ºW] reporter france24

• 0 reacties
    • 388 weergaven
    • 0 reacties
    • 424 weergaven
    • 0 reacties
    • 238 weergaven
    • 1 reactie
    • 333 weergaven
    • 0 reacties
    • 232 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 257 weergaven

• De gekozen Hotbird transponder heeft fec 5/6. Dat zorgt voor een mindere signaalkwaliteit. Als je een transponder neemt met fec 3/4 of met DVB-S, zal de signaalkwaliteit ook omhoog gaan. Maar ja, je hebt die transponder gekozen wegens de Belgische zenders begrijp ik. De transponder op de Astra 19,2 is juist heel makkelijk te ontvangen. Mede vandaar dat die hoger is dan de rest. Dat de Astra 23,5 en Hotbird erg zwak zijn, zou aan de schotel-skew kunnen liggen. De berekening geeft aan -29,5 graden maar dat geldt alleen als de mast ook zuiver verticaal staat. Controleer dat nog even. Verder ga ik er van uit dat je de lnb's hebt afgesteld zoals in de Cahors-berekening staat van 11 april 2000. Oh, het is een regenkapje. Nu zie ik het. Je gebruikt smalle lnb's die gevoeliger zijn voor regendruppels dan normale lnb's.  
    • Altijd vermoed dat dit hardwarematig is. Voeding naar Cam niet ok ofzo. Het is me altijd opgevallen dat die cams continu loeiheet waren in die receiver. Nu goed, die receiver heb ik niet meer. In de Duo 4K zit alles vol met DVB-S tuners en met een kaartje van TVV in de sleuf op Oscam draait het prima. Zolang TVV niks aan zijn beleid verandert, ben ik op dat punt blij. Probleem zijn de andere tv's in huis, die werken met die telenet kaartjes.   Je zou voor minder. De mogelijkheden dat die jongens bieden is nergens legaal te krijgen. Als Telenet, Orange, of een van die anderen hier een m3u regeltje aanbieden tegen betaling ga ik daar maar al te graag op in. Helaas werkt dat alleen gebruik makend van hun betreffende apps en opnieuw met alle beperkingen van dien. Netflix zooi via die weg heeft toch een mindere beeldkwaliteit dan de "echte".
    • Te koop een Vu solo se  50,- euro exl. verzenden kan ook afgehaald worden.
    • Plasterk geeft het verschil aan.   Engeland en Duitsland bombardeerden elkaars steden in de Tweede Wereldoorlog, maar de politieke leiding aan beide kanten zorgden dat hun burgers zoveel mogelijk de schuilkelders in konden.   Hamas doet het omgekeerde, brengt de burgers zo dicht mogelijk onder bij militaire doelen en verhindert, zo nodig met geweld, dat ze er vertrekken, juist met het doel dat er burgerslachtoffers vallen.
    • @ceesv Ronald Plasterk zegt wat gezegd moet worden: Israël verdient ons vertrouwen, Hamas niet! https://www.dagelijksestandaard.nl/midden-oosten/ronald-plasterk-zegt-wat-gezegd-moet-worden-israel-verdient-ons-vertrouwen-hamas-niet dat kan ik beaamen  Maar de Palestijnse burgers zijn de klos... En daar gaat het over. Zet twee doodsvijanden met hun wapens in een drukke winkelstraat in een willekeurige Nederlandse stad, gegarandeerd dat er omstanders slachtoffer worden.    
  • Nieuwe aanmaken...