Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 383 weergaven
    • 0 reacties
    • 384 weergaven
  1. [12,5ºW] poolse reporter

• 0 reacties
    • 269 weergaven
  2. [10ºE] real madrid tv

• 0 reacties
    • 497 weergaven
  3. [10ºE] abc talkshow

• 0 reacties
    • 312 weergaven
  4. [16ºE] Voetbal

• 0 reacties
    • 542 weergaven
    • 0 reacties
    • 456 weergaven
    • 0 reacties
    • 221 weergaven
    • 0 reacties
    • 272 weergaven
    • 0 reacties
    • 319 weergaven
    • 1 reactie
    • 330 weergaven
    • 0 reacties
    • 274 weergaven
  5. [10ºE] reporter

• 3 reacties
    • 640 weergaven
    • 0 reacties
    • 353 weergaven
    • 0 reacties
    • 464 weergaven
  6. [12,5ºW] Biljart

• 2 reacties
    • 471 weergaven
    • 0 reacties
    • 474 weergaven
    • 1 reactie
    • 432 weergaven
    • 0 reacties
    • 238 weergaven
    • 0 reacties
    • 701 weergaven

• Ik probeer over te stappen van een vaste schotel gemonteerd op een tripod op de grond naar een draaibare schotel gemonteerd op het dak van de caravan. Ik heb een Selfsat Snipe 3 tweedehands aangekocht van een vriendelijk koppel, ik neem aan dat hij werkt. Ik heb de schotel in mijn tuin - met vrij zicht op de satelieten staan. Het probleem is nu dat hij niet lockt op geen enkele satelliet. Ik heb de meegeleverde handleiding gelezen, is naar mijn mening nogal summier. Ik heb op dit forum ook geen antwoord gevonden op mijn vraag, daarom deze post. Ik heb geen ervaring met beweegbare schotels, dus vroeg ik mij af of er iemand dit probleem herkent? Alle kabels zijn aangesloten, Disecq waarden zijn ingevuld op  de TV decoder. Zoals gezegd, ik heb geen ervaring met beweegbare schotels daarom deze vraag: Moet de Tv decoder aangesloten zijn om een satelliet te vinden of is het voldoende om enkel de controller van de schotel hiervoor te gebruiken. Alle feedback is welkom, ik weet het even niet meer... Bedankt!
    • Jaah, vroeg opstaan en goed ontbijt        een test abo nemen en je kan het met ons zien hier betaal ik echter niets... 😁 p.s. TiPik rtbf 
  • Nieuwe aanmaken...