Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 257 weergaven
    • 1 reactie
    • 376 weergaven
    • 1 reactie
    • 255 weergaven
    • 0 reacties
    • 311 weergaven
    • 0 reacties
    • 272 weergaven
    • Sat4all vriend

[10ºE] Spaceshuttle Endeavour sts 127 [foto]

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 706 weergaven
    • 0 reacties
    • 635 weergaven
    • 0 reacties
    • 481 weergaven
    • 1 reactie
    • 310 weergaven
  1. [01ºW] Paardenraces

• 3 reacties
    • 584 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 633 weergaven
    • 0 reacties
    • 444 weergaven
    • 5 reacties
    • 740 weergaven
    • 0 reacties
    • 300 weergaven
    • 0 reacties
    • 403 weergaven
    • 0 reacties
    • 400 weergaven
    • 0 reacties
    • 349 weergaven
    • 2 reacties
    • 283 weergaven
    • 0 reacties
    • 507 weergaven
    • 0 reacties
    • 199 weergaven

• Daar valt wel wat op af te dingen. Wat ik over het Nederlandse Verzet heb gelezen in WO2, was dat het voor deze mensen vaak kiezen was tussen twee kwaden. Dat is de spagaat. Toen, en nu weer. Als ik vandaag weer moet lezen dat de openbare executies in Iran weer zijn begonnen op zeer jonge Iraniërs die meededen aan de protesten van januari, dan zou dit ongekozen regiem zo snel mogelijk moeten worden geliquideerd. Van enige "soevereiniteit"  ervan kan de facto geen sprake meer zijn! Erger en meedogenlozer kan haast niet.. https://www.euronews.com/2026/03/19/iran-hangs-three-men-in-first-executions-over-january-anti-government-protests   Maar welk plan is realistisch en uitvoerbaar bij een regiem met zoveel tentakels?   
    • Jetten vindt wel prima zo    Win win situatie    Steefs meer mensen laten de auto staan of kopen een electrische. Tegelijk stroomt de schatkist vol dankzij degenen die voor hun werk wel moeten omdat er vaak geen alternatief is.   Hi zei zelf dat een verlaging van de accijns slecht zou zijn voor de energie transitie.          
    • Als telenet in 2027 de dvb-c uitzendingen volledig staken, zal deze van mij in de verkoop staan. Mocht gigablue goed werken met ci+, zou ik wel wisselen. Als mijn bejaarde moeder in het rusthuis komt, of komt te overlijden, komt er nog een te koop. Succes met je zoektocht.
    • Dat zal wel mee vallen maar CD moet niet zo kinderachtig doen door elke keer een zendertje om te zetten en dan ineens later weer de seca ident toe te voegen.   Kies gewoon een datum waarop je gaat omzetten en licht iedereen in en gooi dan die knop om.    Boze reacties gaan er toch wel komen.. Je kunt beter in 1x de pleister er vanaf trekken dan 50x opnieuw. 
  • Nieuwe aanmaken...