Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.980 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 471 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 780 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 271 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 822 weergaven
    • 0 reacties
    • 322 weergaven
    • 1 reactie
    • 347 weergaven
  1. [16ºE] wachtende vrouw

• 0 reacties
    • 504 weergaven
    • 0 reacties
    • 509 weergaven
  2. [10ºE] Beach rugby

• 0 reacties
    • 308 weergaven
    • 0 reacties
    • 288 weergaven
    • 0 reacties
    • 283 weergaven
  3. [12,5ºW] misviering

• 0 reacties
    • 316 weergaven
  4. [24,5 West] Roeien

• 0 reacties
    • 492 weergaven
    • 0 reacties
    • 515 weergaven
    • 0 reacties
    • 393 weergaven
    • 0 reacties
    • 267 weergaven
    • Sat4all vriend

[07ºE] Formule 3 vanuit Norisring

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 399 weergaven
    • 0 reacties
    • 483 weergaven
    • 0 reacties
    • 525 weergaven
    • 0 reacties
    • 454 weergaven

• Dankjewel,  Tonskidutch, voor je heldere, uitvoerige mening. 
    • de app is qua beeld niet echt verkeerd maar als ze nou een keer het geluid ook gaan aanpassen i.p.v. alleen stereo geluid zou ik het misschien niet zo erg vinden om over te schakelen naar de app.
    • die Vu+ is het ultieme apparaat.  maarrrr helaas wordt die niet meer gemaakt en worden de plug and play tuners ervoor niet meer gemaakt, mocht je er een vinden in de verkoop "als nieuw" bedenk dan dat je gelijk ook de juiste plug and play tuners erbij koopt want tweedehands zul je ze bijna niet meer vinden. Dus voor de komende jaren is DVB-S2X en DVB-T2 als insteek tuner een reële keuze daar DVB-C zal stoppen na 2030 is die insteek tuner minder relevant.   die Gigablue lijkt bij heel veel satters favoriet en die keuze is misschien wel daarop gebaseerd omdat de enigma2 images en de bijbehorende opensource drivers goed ondersteund worden. Lastig is het eigenlijk niet om een nieuwe Enigma2 DVB-S2x PVR op de markt te brengen, alles is bekend. Ik ken hem zelf niet in het gebruik.   Maar de teruggang van de ontvangst per satelliet is gewoon weg alom merkbaar en interactieve nieuwe modellen per internet aansluiting al jaren rijzende sterren. Mede door het feit dat PayTV zich achter slotgracht, burcht en codering per smart card heeft terug getrokken. Als ook door de chip tekorten is het niet meer lucratief om veel satelliet receivers op de markt te brengen. (te lage omzet)   Als ik nu 2026 opnieuw zou moeten kiezen daar de Vu+ uitgebrand is zou ik die Gigablue de voorkeur geven.   Er zijn echter nog steeds heel wat merken receivers die ook prima werken echter een gesloten embedded firmware hebben en als je smartcards hebt functioneren die ook gewoon zoals het moet.
    • @Alex1970, en paste die ook?     ik hoop eerder dat je de regels van het bedrijf waar je werkt niet corrumpeert!
    • Beste mensen, ik ben tot nu de tevreden bezitter van de Dream  DM 8000. Die begint te haperen. Ter vervanging kijk ik nu naar  GigaBlue UHD Quad 4K Pro en de VU+ duo 4K se bt. Twee vragen: 1. zie ik een evenwaardig device over het hoofd?  en 2. kun je me jouw persoonlijke voorkeur laten weten met de belangrijkste argumenten? Je zou me er een heel groot plezier mee doen.   
  • Nieuwe aanmaken...