Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.950 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 259 weergaven
    • 0 reacties
    • 215 weergaven
    • 0 reacties
    • 335 weergaven
  1. [12,5ºW] rugby

• 0 reacties
    • 528 weergaven
    • 0 reacties
    • 539 weergaven
    • Sat4all vriend

[05 ° W] Voor een gebouw - vaste camera

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 630 weergaven
    • 1 reactie
    • 377 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 376 weergaven
    • Sat4all vriend

[08ºW] Liste CIVICHE Italia

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 411 weergaven
  2. [10ºE] engelse talkshow

• 0 reacties
    • 663 weergaven
    • 0 reacties
    • 433 weergaven
    • 0 reacties
    • 327 weergaven
  3. [42ºE] Begrafenis

• 0 reacties
    • 297 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
  4. [39ºE] kerkdienst

• 0 reacties
    • 253 weergaven
    • Sat4all vriend

[10ºE] Wordsportgroup testkaart

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 325 weergaven
  5. [33ºE] testcard

• 0 reacties
    • 243 weergaven
  6. [07ºE] testcard

• 0 reacties
    • 360 weergaven
    • 0 reacties
    • 244 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 781 weergaven

• Sjoemeldiesels werden ook bijna het einde van VW....  
    • Als de boom precies op zuid staat, is (in Hengelo) de satellietpositie 6.8 oost door de boom geblokkeerd. 23.5 Oost zou dan juist prima te ontvangen moeten zijn. Dus ik snap uit je beschrijvingen niet, wat er werkelijk aan de hand is.   Heb je de tip van @dutchandrew al geprobeerd?   Groet, A33
    • Als ik dit zo zie dan lijkt mij dat geen probleem, hier een Vu+ met 3 DVB-C tuners Hoe kwam het signaal dan eerder (in de vorige woning) binnen ? Satelliet ? Of IPTV ? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar, op een " "dreambox achtige" ontvanger ", welke aanbieder ?   Ik heb ook al eens bedacht om voor een minder handig iemand de TV-doos op afstand te kunnen bedienen, maar dan is er wel internet nodig, snel hoeft dan niet, bestanden (films overzetten) gaat dan niet. Die kan je dan weer wel meenemen op een USB-stick.
    • Je kunt een 4,3 graden duo-lnb nemen voor een schotel van 80cm en die op je schotel van 60cm zetten. Dan kun je de Astra 19,2 en Hotbird 13 ontvangen.  
    • Iedereen moet een hobby hebben…. TV programma’s zijn ‘ruk’ tegenwoordig dus maar eens mijn oude hobby opgepakt… Programmeren van de (e)Z80 microprocessor. Ooit geleerd in de 70-er jaren. Later de 68000 en de PC’s met de 80x86 processoren….   Heb mijn 41 jaar oude Memotech gerepareerd (elco’s en een defecte 74LS244). Geloof het of niet maar anno 2025 wordt daar nog hardware voor gemaakt. VGA, SD kaart, LAN, 80 kolom video, 512kB RAM. Zelfs oude games in een EPROM.   Vroeger geprogrammeerd voor CP/M en MP/M dus dacht: gewoon voor de leuk nog een keer proberen…   Die oude bak had Basic, ingebouwde Assembler en Debugger/Monitor. Uiteraard ‘toen’ alleen cassette I/O of een peperdure diskdrive (maar die kon ik never betalen).    
  • Nieuwe aanmaken...