Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.990 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 566 weergaven
    • 1 reactie
    • 489 weergaven
    • 0 reacties
    • 408 weergaven
    • 0 reacties
    • 405 weergaven
    • 0 reacties
    • 313 weergaven
    • 1 reactie
    • 597 weergaven
    • 3 reacties
    • 791 weergaven
    • 0 reacties
    • 378 weergaven
    • 1 reactie
    • 447 weergaven
    • 0 reacties
    • 386 weergaven
    • 0 reacties
    • 383 weergaven
    • 4 reacties
    • 781 weergaven
    • 0 reacties
    • 307 weergaven
    • 0 reacties
    • 326 weergaven
    • 0 reacties
    • 410 weergaven
    • 0 reacties
    • 408 weergaven
    • 3 reacties
    • 670 weergaven
    • 0 reacties
    • 468 weergaven
    • 0 reacties
    • 523 weergaven
    • 2 reacties
    • 440 weergaven

• 28,2°E 12635 H 4937 Aut  ID: SLQ-005 MAIN
    • 7°E 12644 H 14400 Aut  ID's: Nep1 en nep2 Rally uit Croatie
    • Het wekt bij mij de schijn dat Israël Libanon een beetje in de schaduw van de Iran oorlog meepakt. Natuurlijk is Hezbollah fout maar wat ik opnieuw hoor is de scheve verhouding en totale vernietiging. Gaza is een rokende berg stenen en dat lot lijkt het zuiden van Libanon ook te ondergaan. Het is terecht om op militaire doelen terug te slaan maar de schaal van verwoesting en ontheemding van burgers is buiten proporties! Ik snap natuurlijk dat Israël geen eigen slachtoffers wil en die krijg je méér als je dichterbij gaat.
    • Dus in de DM920 met, naar ik aanneem, PLi by Satmaat werkt pcsc wel? Welke versie en versie OScam?
    • Op Buitenhof zegt Generaal Eichelsheim zojuist dat USA helemaal geen mijnenvegers heeft. En ze als krijgsmacht zich zullen houden aan het internationaal recht, dus verdedigen maar niet aanvallen. Zegt Elisabeth Zegveld dat het een oorlogsmisdaad is. Zegt Ollongren dat de staat Libanon ten onrechte aangevallen wordt en er veel te veel burgerslachtoffers vallen. De Hezbollah is een terreurgroep gesteund door het Iran regime die kun je ook anders bestrijden dan Beiroet bombarderen, namelijk samen met de nieuwe Libanese gezagdragers die op parlementaire wijze gekozen zijn.   Ja je moet ook meer lezen en horen om als het kan onpartijdig te blijven voordat je zelf in de fout gaat wegens agressie. 
  • Nieuwe aanmaken...