Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 406 weergaven
    • 6 reacties
    • 820 weergaven
  1. 10 E bagdad (foto)

• 0 reacties
    • 412 weergaven
  2. 10 E reporter (foto)

• 0 reacties
    • 375 weergaven
    • 8 reacties
    • 907 weergaven
    • 4 reacties
    • 588 weergaven
    • 0 reacties
    • 533 weergaven
    • 0 reacties
    • 335 weergaven
  3. 10 E bij een kerk

• 0 reacties
    • 370 weergaven
    • 0 reacties
    • 271 weergaven
    • 0 reacties
    • 324 weergaven
    • 1 reactie
    • 787 weergaven
    • 0 reacties
    • 477 weergaven
    • 1 reactie
    • 520 weergaven
    • 0 reacties
    • 340 weergaven
    • 2 reacties
    • 493 weergaven
    • 0 reacties
    • 260 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
    • 0 reacties
    • 399 weergaven
    • 0 reacties
    • 849 weergaven

• Noord-Korea met kernwapens, niet echt geruststellend, maar het zal geen kernoorlog beginnen omdat het regime aan de macht wil blijven en wil overleven. Iran met kernwapens is een garantie dat ze gebruikt gaan worden. Kabeltje 87 zegt dat ik aan paniekzaaierij doe. Maar kijk eens naar het gedrag van Iran. Het geeft astronomische bedragen uit aan de onwikkeling van kernwapens en verklaart openlijk dat Israël vernietigd moet worden. Het terreurbewind heeft de apocalyptische visie dat de 12e iman, de Mahdi, een soort van Islamitische messias, moet komen om de wereldwijde overheersing van de Islam te verwezenlijken. Door Israël te vernietigen wordt de komst van die Mahdi bespoedigd, en een grote oorlog en chaos helpen daar ook bij. Het theocratische regime gelooft dat tijdens deze oorlog die Mahdi zal komen en Iran dan de overwinning zal geven. Hoe erger de chaos, hoe eerder die Mahdi zal komen. Dat gelooft het regime in Teheran. Daarom valt het de hele omgeving aan, en dat is geen paniekzaaierij van mij, het is de huidige realiteit. En niemand twijfelt er meer aan dat Iran wekt aan kernwapens, en omdat Iran volgens de meest recente inlichtingen al voor de zomer kernwapens zou kunnen fabriceren, kon de huodige aanval niet langer uitgesteld worden. Vervelend dat nu alles duurder gaat worden, maar dat stelt echt helemaal niets voor vergeleken met een Iraanse atoombom! En even voor de duidelijkheid, deze oorlog begon op 7 oktober 2023, de huidige gevechten zijn een voortzetting van deze oorlog. Ik hoop dat ik het hier een beetje heb kunnen verduidelijken.
    • @Psychosammie en @Pionewbie   Ik ga Wordpress toch nog een keer proberen.   Inderdaad door lokaal te installeren via https://localwp.com/ of stap ik dan weer de verkeerde richting in?   Als je gekozen hebt voor een bepaald CMS pakket, ben je dan met die website genoodzaakt om dat pakket te blijven gebruiken? Deze materie is compleet nieuw voor mij.   Ik ben nog opgegroeid met het maken van een website in welk pakket dan ook en dan ftp’en naar je server.
    • Homeassistand gaat dit ook kunnen .   Dit is ook een gratis programme, dat in de meeste gevallen je toestellen automatisch vind.   mvg
    • Thanks @ceesv❗👍
    • Heel eenvoudig want de CWPK (CWE of CK) wordt voor de meeste ontvangers door CD/TVV zelf uitgezonden (OTA-CSC) en is dus te wisselen of te blacklisten.  Er zijn ook een paar ontvangers en de CI(+) modules waar 8 van deze versleuteld zitten in een "Block 97"  
  • Nieuwe aanmaken...