Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.987 onderwerpen in dit forum

1. 12,5 W een pools bord

• 0 reacties
    • 261 weergaven
    • 0 reacties
    • 264 weergaven
    • 0 reacties
    • 375 weergaven
    • 0 reacties
    • 343 weergaven
    • 0 reacties
    • 340 weergaven
    • 0 reacties
    • 600 weergaven
    • 0 reacties
    • 364 weergaven
    • 0 reacties
    • 415 weergaven
    • 1 reactie
    • 686 weergaven
    • 0 reacties
    • 875 weergaven
    • 0 reacties
    • 232 weergaven
    • 0 reacties
    • 347 weergaven
  2. 3E NBA TV

• 8 reacties
    • 541 weergaven
    • 0 reacties
    • 199 weergaven
    • 0 reacties
    • 311 weergaven
  3. 1 west Handbal

• 0 reacties
    • 324 weergaven
  4. 23,5E paardenrennen

• 0 reacties
    • 354 weergaven
    • 5 reacties
    • 474 weergaven
    • 1 reactie
    • 399 weergaven
    • 0 reacties
    • 278 weergaven

• Ik ben 100% pro-ruimtevaart , maar politiek kost inderdaad nodeloos geldverspilling !! En als er een politieker zijn zin niet krijgt ....
    • Ben bij een telenet daeler grweest. De digiboxen en corders blijven werken tot 1 december. Interactiviteit vervalt 7 april. Tv met een kaartje houdt op met werken op 7 april. Deze zomer verdwijnt play more van de boxen en corders. Dus mijn vu, zal dan bijna waardeloos zijn, maar misschien zijn er wel geintereseerde.
    • Gebruik de nieuwe satfinder en beweeg iets naar links en rechts. Zodra je de onderste balk signaal geeft (bij de juiste instellingen) moet het goed komen.    in de loop van de tijd kan de schotel toch verdraaid zijn. Ik zou nu de analoge meter niet gebruiken, de nieuwe is veel beter.
    • ik vraag me bovendien af of dat als beschreven astra I / III ook echt de 19,2 Oost is en niet astra 1L 0,1 West   https://nl.kingofsat.net/sat-astra1l   want indien je die I / III op 19,2 uitgericht hebt dan is er niets op die andere LNB van je monoblock   Dat kun je eenvoudig controleren. Zet hem weer op lnb1, de baudrate op 27500 en de polarisatie op V. Als lnb1 op astra 19.2 uitgericht staat moet je nu rtl Duitsland ontvangen.
    • Ja, dacht ik ook. Maar als ik de analoge satmeter er opzet: schotel beetje naar links of rechts wringen: signaalsterkte zakt. lnb naar omhoog of naar beneden draaien: signaalsterkte zakt. Volgens mij staat die schotel nog goed. Heeft zo gewerkt tot we 2017 Telenet genomen hebben.
  • Nieuwe aanmaken...