Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.987 onderwerpen in dit forum

• 7 reacties
    • 509 weergaven
  1. Feedhunt tool aangepast

• 12 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 323 weergaven
    • 0 reacties
    • 268 weergaven
    • 0 reacties
    • 237 weergaven
    • 0 reacties
    • 433 weergaven
    • 0 reacties
    • 319 weergaven
    • 0 reacties
    • 243 weergaven
  2. 1 west Handbal

• 0 reacties
    • 468 weergaven
    • 0 reacties
    • 369 weergaven
  3. 5 oost IJshockey

• 0 reacties
    • 281 weergaven
  4. 5 oost Kunst

• 0 reacties
    • 351 weergaven
    • 0 reacties
    • 391 weergaven
    • 1 reactie
    • 326 weergaven
  5. 7 E PIS (foto)

• 0 reacties
    • 577 weergaven
    • 0 reacties
    • 319 weergaven
  6. 8 W Paarderaces France

• 0 reacties
    • 348 weergaven
  7. 12,5 W Italia news Foto

• 0 reacties
    • 352 weergaven
    • 0 reacties
    • 467 weergaven
    • 0 reacties
    • 332 weergaven

• Idd, hier hadden sommige coureurs al voor gewaarschuwd, dat er daardoor misschien serieuze grote klappers van gaan komen.... Vandaag helaas, zoals je al zei, het eerste incident daardoor waardoor Bearman een coureur moest ontwijken die al van zijn gas afging om de batterij te laden en waardoor Bearman daardoor zelf keihard van de baan schoot  Hoop dat die accu onzin snel teruggedraaid wordt.... Als je ziet dat de beruchte volgas bocht 130R, waar vorig jaar de gehele 130R tot aan het 100 meter rem punt bij de chicane erna VOLGAS gereden werd, de meeste coureurs nu al moeten liften tijdens ingaan 130R om die accu op te laden, zodat ze genoeg power hebben op het rechte stuk na de chicane 
    • Ik meen mij te herinneren dat oostelijk van ons regeringsleiders zijn die al een paar jaar actief bezig zijn met die oorlog. De reactie van het westen kon niet uitblijven.
    • 7°E 12527 V 4937 Aut  ID: PTRTP POR22 7°E 12521 V 4937 Aut  ID: POR 24 - 2 - RTP in Portugal
    • Ja ik kijk dus elke zondag Buitenhof, om naast die dagelijkse nieuwsmedia ook andere inzichten en een frisse kijk op de dingen te horen van mensen die toch meer erover weten dan ik zelf. (ja ik kijk ook wel veel, ook uit het buitenland)   En het is niet voor de eerste keer dat men nu in herhaling op Jaap de Hoop Scheffer (oud NATO secretaris - generaal) die Trump als volledig onbetrouwbaar noemt, ofschoon Mark Rutten als kontelikker in de columns staat.  Koert Debouf vraagt ons al om na te denken om die giftige NATO te verlaten, met goede redenen.   Hoe vaker Trump zich in de wereld inmengt hoe sneller we aan een derde wereldoorlog kunnen gaan denken en ons moeten voorbereiden.    
    • 🤔 is dat nu algemeen als kritiek bedoeld of kritiek op mij @kees321?   Maar die accu's van de action zijn na lang zoeken Nikkelhybride, zal wel, ik weet ook niet wat dat is. En in hoeverre die minder lang meegaan dan NiCa. Het gaat erom dat we er toch wel veel van gebruiken in al onze remotes en draadloze muizen of toetsenborden. En hier dus ook in de Walkman en zaklamp voor het noodpakket. Dus meervoudig gebruik van je accu en die oude oplader is beter dan de wegwerp batterij die natuurlijk naar de batterij verzamelbox gaat. Of een vliegreis uit China voor een nieuwe oplader.    
  • Nieuwe aanmaken...