Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.981 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 503 weergaven
    • 2 reacties
    • 294 weergaven
    • 1 reactie
    • 337 weergaven
    • 2 reacties
    • 816 weergaven
    • 0 reacties
    • 233 weergaven
    • 0 reacties
    • 346 weergaven
    • 1 reactie
    • 268 weergaven
    • 2 reacties
    • 437 weergaven
    • 0 reacties
    • 356 weergaven
    • 0 reacties
    • 278 weergaven
    • 0 reacties
    • 342 weergaven
  1. Kebab Tv (Bnn) 5 West

• 1 reactie
    • 399 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
  2. Tennis (Wta) 12.5 West

• 0 reacties
    • 214 weergaven
  3. Golf 24.5 West

• 0 reacties
    • 405 weergaven
  4. Gapende mensen 10 Oost

• 0 reacties
    • 642 weergaven
  5. Pelota vasca 30 West

• 0 reacties
    • 227 weergaven
  6. 12.5 W wwe

• 0 reacties
    • 418 weergaven
  7. 10 E Rugby

• 0 reacties
    • 265 weergaven
    • 0 reacties
    • 360 weergaven

• Gigantisch keut, Crazy Sat. Veel te jong. Ik had de sterrenkunde naast andere dingen met hem gemeen. Ik ga hem missen. Pancreaskanker is een van de meest gemene, je merkt het niet voor het te laat is. Een fantastische vriendin aan verloren.
    • Jeetje dat zegt me eigenlijk niets (meer). Die zullen in Den Haag eerder te koop zijn geweest dan in het oosten en werden er nog wel eens TV's verhuisd blijkbaar. Met condities was het wel te testen in Den Haag maar dat kon wel even duren. Gelukkig was het in 1x goed!
    • Max heeft maar liefst 136 ronden gereden, verreweg het meeste van allemaal, Lando Norris maar 58. Norris is dan wel ruim 0,1 sec. sneller dan Max maar Max reed op de harde band en Lando Norris op de zachte. Al met al een uitstekende dag voor Max.
    • Met spijt in het hart moet ik melden dat mijn goede vriend en sat4all lid "astro iris" is overleden. Roland en ik zijn geboren en getogen in hetzelfde dorp en hebben er samen onze school en jeugdjaren doorgemaakt Een uiterst joviaal iemand. Hij verloor een lange strijd tegen pancreaskanker. Hij werd 72 jaar.  Hierbij een foto van Roland bij de uitoefening van zijn geliefde hobby: amateur-sterrenkunde. Hij was lid van de Vereniging voor Sterrenkunde en Project- en Volkssterrenwacht Astrolabiris. Hij zette zich sterk in tegen lichtverontreiniging. De foto toont Roland enkele momenten voor de totale zonsverduistering in Mongolië (15 augustus 2008). Het was ook tijdens deze expeditiereis dat die zijn nieuwe liefde Munguu leerde kennen.  Het gaat je goed beste vriend in jouw eigen sterrenhemel.  
    • Ik heb toen eens een nederlandse tv aangepast voor mensen die naar het VK verhuisden. Met een printje "uit den Haag". Die kon ik natuurlijk niet testen in nl maar verh*p, het werkte  🙂
  • Nieuwe aanmaken...